Idag är det tisdag!


Dagens tänkvärda...

Hej mina solstrålar!

Idag är det hos er jag hämtar min energi för solen lyser med sin frånvaro i Oslo och regnet hänger i luften så det blev Hunter på fötterna då jag lämnade hjärtat på dagis på morgon. Eller morgon och morgon, klockan var runt 10 för natten var lite orolig... Lilla J klagade på ont i örat och var lite ledsen men slutet gott allting gott för hon vaknade på ett strålande humör på morgon! :)  (thank god!).


Jag hade kram-kalas med Gucci då jag kom hem från dagis på morgon men det var inte helt lätt att hålla både han och kameran ;) Har på mig: Fonda dress från Odd Molly (hos
Daisy), sjal Faliero Sarti (de skönaste!), tights Zara, väska Marc by Marc Jacobs, skor Hunter och no-make upp (prioriterades bort i stressen..).

Min dag idag har tema: julklappar! Har nämligen fått ett nytt spännande uppdrag som jag ska kosa mig med :) Har du börjat shoppa julklappar ännu? Jag minns då jag hade min butik, då hade jag kunder som shoppat klart årets klappar redan i augusti (!). Själv är jag oftast ute i sista minuten... hopplöst...

Ta tillvara din dag för den är första dagen på resten av ditt liv!

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Mussi

Hei.Du ser like frasch ut uten makeup som med ;0) Det skulle hvert meg.Endelig var du på bloggen.

Jeg har begynt med årets julegaver ,men den vanskligste sparer jeg til sist ( min mann sin julegave).Ha en fin dag

2010-10-05 @ 12:13:36
Postat av: Miss.Gizmolina

Mussi-

Tusen tack för komplimangen! :) Imponerad över att du är igång med julklapps-shoppingen. Önskar att jag också var det... Njut din dag! Klem :)

Postat av: Dinaras familjeliv

Jul!!! Åh, jag längtar redan haha! Men har inte börjat shoppa in.

Vilken härlig katt ni har! Vilket tuss!

2010-10-05 @ 12:29:50
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: astrid

Gucchi er bare så nydelig, hadde en liknede katt for mange mange år siden, som var lik.ha en fin fin tirsdag, til deg og Prinsessejenta!klem astrid

2010-10-05 @ 13:34:05
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Du ser strålande ut, med eller utan make!

Men du, julklappstema?! Du får väldigt, VÄLDIGT gärna dela med dig, för jag liksom du är ofta ute i sista stund. Under årets gång kan jag komma på en massa bra idéer, men när det väl är dags är allt som bortblåst ur minnet... Lycka till :) KRAM

2010-10-05 @ 13:48:56
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tänkte först, vilken snygg päls men sen så såg jag kissemissen, sååå söt =)

2010-10-05 @ 19:10:46
URL: http://scenbloggen.com/cecilia/
Postat av: Miss.Gizmolina

Tack för era trevliga kommentarer! :)



Lovar att dela med mig av julklapps-tips till er då magasinet är tryckt och klart.



KRAMAR !! :)

2010-10-05 @ 21:19:05
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91