Happy tisdag & inbjudan till Gizmolina-kväll hos Soup Store!


Det är en ära för mig att få bjuda in ALLA er fina bloggisar till kundeaften hos butiken
Soup Store imorgon kväll. Om du inte har möjlighet att komma innom butiken i Skovveien så erbjuds du samma rabatt i nettbutiken! Hur fantastiskt BRA är inte det? :)  Hos Soup Store finner du fina barnkläder från bl.a. I dig denim, 120% lin, Replay, Scotch & Soda m.fl. 

Godmorgon kära bloggisar!

Vi är ett par nyvakna tjejer här hemma just nu. Klockan ringde 07 och jag trodde att jag låg och slappade 5 min men det blev visst 1 time ;) Så bäst att köra på här nu för jag har en fullspäckad dag framför mig, det är nämligen pressedagar hos alla PR-byråer och det är spring / summer som presenteras så bye, bye julen och hej, hej, sommartider! :)


Kom på att jag inte visat er picsen från By Malene Birger s/s -11 show från modemässan i Cph så de ska ni få se senare! Den här bilden är från slutet då Malene (i hatt längst fram) kom in och skålade med oss.

Och inte nog med alla PR-event (och kundekvällen hos Soup Store), innan veckan är slut ska jag dessutom iväg på en Fashion Cruise till Köpenhamn där jag bl.a. ska hålla föredrag (hmm...när ska jag hinna förbereda det?) och gå på catwalk (!). Så mina vänner: den här veckan blir det mycket att blogga om ;)

Önskar dig en FAB dag fylld av lyckliga stunder!

Nu kör vi tisdag girls! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Zetterlund

Opps!! massor av inspiration inför julen. Kul att hitta till dig!!

Postat av: Johanna

Så härligt! Ska spana i webbshoppen jag :-).

2010-10-19 @ 10:51:24
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: fru Svensson

Ha roligt och njut av allt,men kör inte slut på dig.

Du är så duktig på allt du tar dej till så du fixar säkert ett bra föredrag även om du inte skulle hinna förbereda så mycket.Kram

2010-10-19 @ 11:36:20
Postat av: Dagens musikvideo

Vår eminenta tipspanel ger dig nya, grymma musikvideotips varje dag. Välkommen!

2010-10-19 @ 13:11:15
URL: http://dagensmusikvideo.wordpress.com
Postat av: Johanna

Synd att man inte kan delta:-(



Men delta i min tävling om kaffe. Lottar ut den nya Zoegas:-) TRE vinnare drar jag

2010-10-19 @ 13:41:57
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vill tacka dig för en underbar blogg som jag följt LÄNGE! Du är en otrolig förebild!:)



Men...måste erkänna att det skulle vara roligt med en ny design! Är det nåt du planerar? (Har för mig att du skrivit nåt om någon ny hemsida?!)



MVH S

2010-10-19 @ 15:12:46
Postat av: louise

roligt :D

2010-10-19 @ 17:36:18
URL: http://nilssonlouise.blogg.se/
Postat av: Wenche

Det hadde vært kjempeartig å vært på, ikke minst for å treffe deg "live"!!!

Vi bor jo i trøndelag, men skal faktisk til Oslo nå i høstferien, drar i morgen kveld... Så hadde dette vært en dag senere skulle jeg ha kommet!

klem:)

2010-10-19 @ 19:03:05
Postat av: Carolina

vilken mysig blogg du har :)

2010-10-19 @ 19:42:12
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91