Godnatt lördag.


Jag ä.l.s.k.a.r. hösten! och just nu, då asfalten är kryddad av löv, är den som vackrast.

I kväll passade det inte alls att somna i soffan men brydde sig min kropp om det? Nej, nej, den somnade gott och vaknade för en liten stund sedan av ett sms. Och tur var väl det för nu ska jag passa på att fixa sånt som det inte är så lätt att få gjort då lilla J är vaken. Det gäller att ta tillvara tillfällena också är det ju lov att vara uppe sent då det är
 saturday night ;)


Helgens inspirasjon = danska Eurowoman, norska Costume + ELLE. Om du ska köpa en av dessa 3 så är mitt tips! Eurowoman som är packad med snygga kläder. P.S Costume har 3 olika cover att välja mellan.

Det var helt otippat för mig att Dirty Dancing skulle gå och vinna i kväll och stackars Kattis som verkade vara lite tankspridd... det måste ha hänt något för hon är ju egentligen super proffsig och säger i vanliga fall alltid rätt saker vid rätt tillfälle.

Bäst jag tar tag i fixandet nu så att jag kan gå och sova snart så...

♥GoDnAtTkRaMaR ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du pumkter mellan en del bokstäver. Som är i ä.l.s.k.a.r.

Bara en liten undran? :)

2010-10-17 @ 02:37:23
Postat av: Anonym

varför skriver du punkter mellan en del bokstäver. Som är i ä.l.s.k.a.r.

Bara en liten undran? :)

2010-10-17 @ 02:38:25
Postat av: Johanna

Hoppas att ni fått er en god nattsömn. Vi har drömt konstigt och sovit allmänt dåligt :-(. Kanske fullmåne?

Postat av: Miss.Gizmolina

Godmorgon Johanna-

Uff då, hoppas att du får vila idag och att du får en mysig dag ! Kram! :)

2010-10-17 @ 08:35:44
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fast under Dansfeber har Katts varit ganska genomgående kass tycker jag. Stammat på ord, sagt fel och sluddrat. Märkligt, för hon brukar ju vara påläst.

2010-10-17 @ 08:54:42
Postat av: Mirva ♥ m. -04 & -05

God söndagmorgon Anna-Stina & co!



Visst är det underbart med denna årstid. Jag njuter av den kalla friska luften och det är så mycket roligare att handla mysiga koftor, klänningar, tröjor, yllestrumpor osv. än att handla sommarkläder. Tycker jag. I höst har jag bl.a. satsat på Filippa K, Line of Oslo, Ester Elenora, Vagabond, Lacoste, Marc Jacobs...



KRAM Mirva

2010-10-17 @ 10:07:00
Postat av: elina

GOD MORGON!:D



-BIAUTY

2010-10-17 @ 11:11:39
URL: http://biauty.blogg.se/
Postat av: Lina

Fin blogg! :) / http://mesttuffa.blogg.se/

2010-10-17 @ 11:44:40
URL: http://mesttuffa.blogg.se/
Postat av: Melinda

åh älskar ELLE! :) <33

2010-10-17 @ 12:44:58
URL: http://meliistar.blogg.se/
Postat av: fru Svensson

Jag gillar alla höstfärger men inte kylan!

I år tycker jag att det varit aldeles för lite röda löv,,bara bruna eller gula ute.

Är det så eller är det bara jag som saknar de röda vackra löven?

2010-10-17 @ 15:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91