Godnatt 10-10-10 !


Idag runt kl.15.45 på 4-års kalas hos söta
Elsa .

Kom precis på att det var ett magiskt datum idag: 10/10 -10. Och ja, jag har så klart sovit lite redan och så fort jag bloggat detta ska jag krypa ner i min sköna säng och sova vidare...zzz... Ville bara titta in och säga TACK för dagens kommentarer! :) Orsaken till att jag har haft en feeling-blue dag är att en i familjen har blivit sjuk. Denna person får bra läkarvård just nu så jag hoppas av hela mitt hjärta att X snart blir frisk...

Nu: sängen, så: GoDnAtT!


Kommentarer
Postat av: Mirva ♥ m. barn -04 & -05

God morgon Anna-Stina!



Tänker på dig och din familj. Ta hand om er.



KRAM Mirva (färdig sjuksköterska om 3 månader ;)

2010-10-11 @ 06:05:44
Postat av: Johanna

Hoppas att allt går väl!



Postat av: Britt Sturestam

Anna-Stina, du blir bara snyggare hela tiden. Hur bär du dig åt???

Hoppas X snart blir frisk igen! Stor kram från Britt

2010-10-11 @ 07:59:16
Postat av: Maria från Luleå

Godmorgon! Håller tummarna att din familje medlem kryar på sig och blir frisk snart.

Det är jobbigt när någon man älskar blir sjuk, oro kan verkligen få en på knä.



Ha en fin måndag, här är det kallt på morgonen!!

stora kramar

2010-10-11 @ 08:56:40
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vad tråkigt att höra att någon när blivit så dålig. Jag hoppas verkligen att det vänder och blir bättre snart. Och glöm inte bort att ta hand om dig själv också, det behövs. KRAM

2010-10-11 @ 10:23:27
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Fru Hurtig

Önskar dig och den som insjuknat all bättring. Kram

2010-10-11 @ 10:44:27
URL: http://www.fruhurtig.blogspot.com
Postat av: fru Svensson

Önskar all Lycka till X.

Ha en underbar dag ni också :)

2010-10-11 @ 11:47:14
Postat av: reidun

hei!

Ja alltid trist når noen man bryr seg om blir syke..har akkurat vært gjennom det så vet hvordan du har. Da er viktig å ha familie og ikke minst gode venne rundt. Ta vare på deg selv også oppi det hele!!

2010-10-11 @ 11:49:41
Postat av: Miss.Gizmolina

Miljooooner TACK för era fina kommentarer. De värmer mitt hjärta! Nej, det är inte kul då någon man håller kär är sjuk och speciellt inte då denna befinner sig i ett annat land = jag kan inte besöka på sjukhuset...



Britt-

You made my day! ;)



KRAMAR !!! :)

2010-10-11 @ 12:11:19
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91