Godmorgon söndag & Odd Molly i Cph.


Dagens tänkvärda.

Gooodmoorning sunshines!

Finns det något skönare än att sträcka på sig precis då man vaknat? Jo, då, det gör det nog, men ni förstår vad jag menar, det är såå skönt :)  Och visst är det tokigt då man vaknar vaknar tidigt fast man kan sova? Idag vaknade jag kl.07, 1,5 time före hjärtat men jag lyckades tack och lov slumra lite till....


Visste du att
Odd Molly har en consept store i Köpenhamn? Denna "godisbutik" ligger på Sværtegade 12 och får inte missas om du ska till Cph! :) (stort TACK till den trevliga personalen som var snäll och hjälpte mig att checka flygbiljett hem. You made my day!!)


Kolla in denna underbara poncho.... personalen stod och packade upp den då jag kom in i butiken.

Nu pågår morgonmys hemma hos oss och frukost ska fixas.

Önskar dig en riktigt skön söndag fylld av mysiga stunder! :)

P.S jag presenterar vinnaren av den fina sjalen från Creative Lounge senare idag. Håll utkik!

♥ KrAmAr ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Todooo

och godmorgon. Har jag helt missat utlottningen av scarfen från CL.

Kramis Maria

2010-10-24 @ 09:56:48
Postat av: Johanna

Jag vaknade 07 och kunde inte ligga kvar i sängen. Så jag klev upp och bakade bullar ;-). Trevlig söndag på er!

Postat av: Emelie

Odd Molly har så mycket fint :D

2010-10-24 @ 17:00:15
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91