Godmorgon fredag!


På er begäran: bilder vinter / julkollektionen från
Green Gate.

Godmorgon sweeties!

Idag var vi girls uppe före tuppen och då det kom ett bud med ting till mig så öppnade jag i hår-rullar och med tandborsten i munnen. Tur ingen jag känner såg mig ;)  Solen skiner i Oslo idag och det är dags för oss att åka iväg till dagis och fotostudio.



Som jag skrev så fick jag igång min nya tfn igår men jag klarade varken att svara då det ringde eller skicka sms utan 17 stavfel så i helgen ska jag försöka bli vän med min iPhone och se om jag t.o.m. klarar av att blogga från den? det vore ju fabulous... :)



Bäst vi åker iväg nu för det står en hel del på min "att göra" lista idag. Önskar dig en fantastisk dag och en amazing weekend! Inte många timmar till fredagsmys & Idol så nu köööör vi !!! :)

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Hestia

God morgen, søte du. Vil bare minne deg på at Bjørg Thorhallsdottirs "Lykkehaven" har Cafêåpning i kveld kl 18. (Har skrevet litt mere om det i bloggen min om du er interessert...)



Håper du har en deilig fredag og en flott helg!



-klem-

Postat av: Jessica - bymom.se - illustrationer som är överförbara till textil

Fint! Men parfymen i inlägget nedanför var ju sjukt fin, skapar habegär x 1000! :-)



Trevligt fredag!

2010-10-15 @ 10:15:25
URL: http://bymombloggen.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ha en flott fredag! Vi ska till Sverige och sedan hyra Beckfilm. Kanske take-away också? ;-)

2010-10-15 @ 10:32:40
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Green Gate har ju så mycket fint! Men så särskilt juligt vet jag inte om jag tycker att det är, men fint! Vilken syn det måste ha varit för budet att möta dig i hårrullar med en tandborste i munnen, skulle ju nästan ha fotats bara för att. Hoppas att du får en bra och effektiv dag. KRAM

2010-10-15 @ 10:49:41
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: majalena

Gullhjärta, ta nu och gå och köp dig ett par nya jeans (eller vad det heter som du har med stora hål)

Jo, jag vet "lite om jeans" slängde bort ett par trasiga,i mitt tycke otroligt skitiga jeans för min yngste son, fick då veta att det var "original-

modell från en gruva i Alaska" köpta i New York för väldigt många dollar. (Jag blånekade naturligtvis till det hemska brottet)

2010-10-15 @ 10:58:40
Postat av: camilla

Å så sinnsykt mye fint. Har lyst på alt:)Veldig gøy med interiørtips også. Klem

2010-10-15 @ 10:59:05
Postat av: Sessan ☆

Love the pics!



Tittar in & önskar dig & Johanna en härlig helg, kort & gott <3



Kramar från Lillestrøm

2010-10-15 @ 11:07:09
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Anonym

Jag har en fråga jag undrat över måga ggr...pratar du mkt engelska i din vardag? tror jag aldrig läst ett inlägg utan nåt engelskt ord pratar du så i verkilgheten typ -hello vilken wonderful dag vi har today! lr är det bara när du skriver? haha konstig fråga men jag får för mig att du pratar så när du träffar dina vänner.

2010-10-15 @ 11:15:45
Postat av: johanna

Fin blogg! allt bra?



En blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :) ♥

2010-10-15 @ 11:32:51
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh jag suger in all inspiration du bjuder på!

2010-10-15 @ 12:07:24
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Sundaboet - * * * * * ett nyttigare,sundare alternativ * * * *

du är fantastisk som alltid är så glad och uppeppande! är du alltid glad?=) KRAM fina du

2010-10-15 @ 12:09:46
URL: http://sundaboet.blogg.se/
Postat av: Susanne

Alskar dina inspirerande inredningsbilder! Blir pa sa gott humor! Tack for att du piggade upp mig idag, det behovdes!

2010-10-15 @ 12:15:51
Postat av: Lena Helmersson

Me love Greengate!

Tack - fina du för dessa inspirerande bilder. Det går ju i lila - även här och lattemuggarna är ju bara för härliga (blir sugen att komplettera min muggsamling med de lila...).

Önskar dig en skön fredag med mycket mys. Spännande med IDOL ikväll - vem håller du på?

Varm kram,

Lena i Uppsala

2010-10-15 @ 16:20:03
Postat av: Caroline

Älska GreenGate! Gillar verkligen denna mörlila och blommiga kollektion. Synd bara att butikerna inte riktigt vill ta in deni sitt sortiment :(

2010-10-15 @ 23:54:34
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91