Dagens girls.


På våg gata idag runt kl.18.45. Jag har på mig poncho DAY, silketunika Odd Molly, jeans Diesel (känner mig tjatig som alltid har dem... är på jeans-jakt men har inte funnit några bra ersättare ännu...), skor Acne och väska Marc by Marc Jacobs. Johanna har på sig kappa från
How to Kiss a Frog, strumpbyxor från ME (hos Daisy) och stövlar Pom D´api.

Åh vad jag önskar att vi hade en fotograf som var med oss överallt så att han/hon kunde ta bilder av oss då vi önskade det. Fotografen skulle så klart vara osynlig och bara finns där precis då vi behövde honom/henne..  Men nu är verkligenheten annorlunda så idag, precis som så ofta annars, så frågade jag en vi mötte på gatan om han kunde ta en bild av oss? och då är det liksom inte läge att be honom ta om 110 gånger så man får ta vad man får ;)


Kommentarer
Postat av: Emma. :#

Fin blogg. : ) < 3

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Tillsammans med osynlig bärhjälp, hemhjälp och kock så vore det ju inte så fel ;) Ni ser ut att ha haft en bra dag och vad KUL med en Iphone 4. Jag hoppas att du blir nöjd med den. KRAM

2010-10-03 @ 00:24:42
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

Så fruktansvärt söt bild, älskar jackan den lille har på sig!

Och hoppas ni fått en trevlig helg, (även fast det inte är slut riktigt än).

Kram

2010-10-03 @ 00:37:01
URL: http://marslammet.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du är på jeansjakt kan jag varmt rekommendera Levis nya "curve id". Så otroligt skön stretch att man knappt känner att man har dem på sig! Plus att dem formar sig efter kroppen och inte töjer sig allt för mycket. Ett perfekt köp!

2010-10-03 @ 10:38:08
Postat av: Birgitte

Du mååå bare overveie og komme til min butikk i Hønefoss, Fru Hagen, Jeans som du vil elske er jo blant annet 7 jeans, og Huddson....

Herlig og inspirerende blogg:-))

2010-10-03 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91