Strike a pose.


Ikväll runt kl.18.30. Johannas topp kommer från
Soup Store, kjolen från Zimba, det fina hårspännet från Prinsessefin och skor Accessorize. (J var blöt i håret efter att ha badad i poolen precis innan...).

Sunwing Kamala Beach måndag kväll kl.22.50.

Jag sitter och lastar ner bilder till ett blogginlägg samtidigt som jag är på Skype med JIG och mitt i allt detta så håller jag på att somna...zzz... så tro det eller ej men jag går och lägger mig nu. Jag V E T , helt galet tidigt för att vara mig ;) Men nu då jag är på semester från semestern så passar jag på  :) och ni får se bilderna från vår härliga dag imorgon istället.

Jag önskar dig en riktigt trevlig kväll! Mys & var glad ! :)

GoDnAtTkRaMaR! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Helmersson

Vilken härlig pose, tjejen utstrålar härlig självkänsla! Önskar dig en god natts sömn, kom ihåg det kommer en ny härlig dag... Klänningen du visade från igår såg jättehärlig ut och var från Mathilde i Stockholm. Om den butiken säger jag bara WoW! Jag och min dotter myste på stan i Stockholm i lördags medan min man och våra två söner gick på fotboll. Det finns så många härliga butiker, både med kläder och med inredning.... Det blev trötta fötter fram på kvällningen, men glada över shoppingkassarnas innehåll. Sedan vill jag bara tipsa dig om härliga tavlor med text på från "Flowerbeach" (www.flowerbeach.nu), du kanske redan visste om henne... Ha en underbar dag i morgon och vad skönt att det lugnat sig i Bangkok.

"live well

laugh often

love much"



// Lena i Uppsala

2010-05-24 @ 18:28:21
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Så härligt ni verkar ha det!! =)

2010-05-24 @ 18:29:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Miss.Gizmolina

Lena-

Tack för din härliga kommentar! :) Jag har en tavla från Flower Beach (som jag shoppat på Mathilde) och jag har även tipsat om tavlorna på min sida i magasinet Kamille. De är helt underbara !! :) KUL att du har haft en toppen dag i Stockholm. Ja, det är riktigt skönt att det lugnat ner sig i Bangkok, är glad över det. Önskar dig en mysig kväll med familjen ! Kram! :)



Diana-

Vi har det verkligen super härligt! :)

2010-05-24 @ 18:38:30
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: fru Svensson

"Årets Johanna-bild"

Underbar bild som "talar" sitt eget språk.

Ha det fortsatt gott.

2010-05-24 @ 19:36:29
Postat av: E.

Hur är det med mygg där borta?

2010-05-24 @ 21:34:08
Postat av: Jonas

O dina bilder blir bara bättre o bättre, måste vara för att du hänger med en fotograf ibland ,)



Kollar Norska Hollywoodfruar på Svensk tv.. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Fast jag skulle inte ha nått emot att bo i USA :)



Kram från Sverige!

2010-05-24 @ 21:52:05
URL: http://www.jonasnoren.com
Postat av: Therese

Søt hun er;)) Klems

2010-05-24 @ 22:39:34
Postat av: Misan

fruktansvärda skor med klack (???) huh va hemska anna-stina.

2010-05-24 @ 22:44:49
Postat av: Säsongarna

Läs en Lite Bättre Blogg!

2010-05-24 @ 23:34:54
URL: http://litebattreblogg.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Har en liknande bild på min dotter när hon var 3 år och satt på sig mina riktigt höga skor och poserade i nattlinne med trutande mun. Barn alltså, de är allt sina egna små individer. Underbara! Och Johannas t-shirt hade jag gärna satt på båda mina barn, men jag är ju också en Paris-lover.

Hoppas att du har sovit riktigt gott och länge och att ni får en härlig tisdag. Ta hand om er. KRAM

2010-05-25 @ 08:38:37
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad söt hon är!

Hoppas att du fått sova gott och är utvilad!

Kramar!

2010-05-25 @ 13:05:51
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Live

Hei, vet du om kjolene fra Blue finnes noe sted på nettet? Tenkte ta turen opp til Bolina, men hadde vært fint å sett de ulike modellene først :)



Kos dere videre, ser fantastisk ut!

2010-05-25 @ 13:52:00
Postat av: Ida & Nike

Jag ÄLSKAR JOhannas t-shisrt! JAg vill ha en till Nike men en till mig själv också!



Hopaps ni ahr det bra!



Kramar

2010-05-25 @ 14:54:55
URL: http://gingerbredhouse.blogg.se/
Postat av: Stine

Norska Hollywoodfruar var katastrofalt DÅLIGT! Man tyckte de svenska är lite "too much" men dessa norska var rent pinsamma, gräsliga. Liksom försörde hela programkonceptet. De svenska fruarna hade ju iaf charm och mysfaktor (iaf Maria M)

2010-05-25 @ 15:28:50
Postat av: Hanna

Härlig bild!

2010-05-25 @ 16:08:39
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sötaste tjejen! :) Kramar från Umé

2010-05-25 @ 16:08:46
URL: http://eveangelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91