Vackra stjärnor & bal-klänningar.


Hur vackert är inte detta par?! utan tvekan ett av världens vackraste tycker jag.

Phuket kl. 12.10, torsdag. Sol + regn, +30 grader.

Nu skiner solen samtidigt som det regnar lite lätt så här går det undan i väder-svängarna ! :) Johanna står framför Mamma Mia (oh yes, IGEN!) och tok-dansar, hon hoppar upp & ner så svetten rinner i pannan och hon sjunger med i sångerna så gott hon kan (det låter så sött). Hennes thai-vänner står och vickar på höfterna bakom henne och detta är nog första gången de ser filmen  ;)  (jag fotade precis, ni ska få se sen).

Det har varit bal i New York:




Snygga stjärnor i vackra outfits och ja, jag gillar Sarahs bäst. Den är "very Carrie".

Det är dags för lunch nu. Tror det blir fried rice with chicken... en favvis.


Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅÅÅ Sienna & Jude är mitt favoritpar. I LOVE THEM!Snyggast av alla och har du sett Alfie vännen? Om inte, GÖR!



Ha en underbar dag, bilderna blir SÅ fina med nya kameran. Canon är bäst :)



Puss & Kram till miss Carrie

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Josefine-

Darling! du har tipsat mig om den filmen förut men jag har faktiskt inte sett så TACK för remindern. Ska shoppas och ses ! :) Och ja, shit vilken skillnad det är med nya kameran. Den är FAB ! Önskar dig en underbar dag med dina E´s ! Puss & Kram från Miss.Carrie ;)

2010-05-06 @ 08:43:06
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91