Sawasdee Kha my friends !


Dagens tänkvärda.

Phuket torsdag kl.08.20. Sol & +32 grader i skuggan.

Åh vad det är H Ä R L I G T att vakna till dessa soliga & varma dagar. Love it! :) Men det var inte så härligt att bli väckt redan kl.07...*gäsp*....  Nu har jag precis städat bort en myr-invasjon.  Prinsessan J hade nämligen lämnat godis i sin lek-barnvagn istället för att lägga dem i en zip-påse och då kommer det inte 1 myra, utan mer typ 1369 stycken. Men tack vare en super-spray så är alla borta nu. Skönt !

Jag är lite osäker på vad vi ska hitta på idag? Beachen? En utflykt? ), praktiskt fix + mys-lunch? (passar min Hawaiian Tropic kropp), vi får väl se.


Min senaste strand-shopping. Dessa klänningar är de svalaste = passar perfekt till / från beachen.

Önskar dig magisk dag ! :) och om du lyssnar på den
HÄR låten blir du garanterat på BRA humör på morgon. Promise.

LoVe ! ♥

Kommentarer
Postat av: Irene



God Natt från Sverige, du andra nattsuddare ;)



Kram, Irene

Postat av: Johanna

Klänningen var supersöt! Du klär verkligen i turkost :-). Hoppas att ni får en superdag på Phuket!

2010-05-20 @ 07:49:49
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Anna

Hei, takk for din positive input ! Det hjelper på en regnværsdag ;-)

Det ser herlig ut med lange late dager. Har du reist til Phuket alene med J ? I så tilfelle er det bra gjort !

2010-05-20 @ 08:18:31
Postat av: Maxiander - A

Låter som ni har det bra!

Måste fråga hur läget är där borta? Verkar lite stökigt om man ser på nyheterna med nerbrända byggnader och shoppinghus.?



/A

http://www.maxiander.se

2010-05-20 @ 10:00:16
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Sandra

Åh vad härligt att läsa din blogg! Hittade den när jag googlade. Jag ska nämligen åka till Phuket nästa onsdag så det är jätteskoj att läsa hur vädret är och allt! :D

Kram

2010-05-20 @ 12:11:47
URL: http://smcc.tk
Postat av: Miss.Gizmolina

Irene-

Ha, ha, ja vi får skärpa till oss båda 2 och lägga oss tidigare ;)



Johanna-

Tack för komplimangen! :)



Anna-

Det stämmer att jag är själv i Phuket med Johanna :)



Maxiander-

Vi märker inte av oroligheterna här i Phuket (thank god!) men i Bangkok är det tyvärr riktigt oroligt... Tråkigt för Thailand.



Sandra-

Så härligt att du ska ner till Phuket! Vart ska du? Du kan se fram emot fantastiska dagar här nere. Sol & värme ! :)



KRAMAR till er alla !!! :)

2010-05-20 @ 15:49:54
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91