Nagelfix & KFC på Big C.


Resorten igår runt kl.17. Min Hunkydory tunika / klänning kommer från butiken 
Zanzibar, väskan shoppade jag i Surin häromdagen och skor från DKNY hittar du hos Kiman. Johanna söta piké-klänning kommer från Lindex (märke Pix).

Phuket fredag kväll kl.22. Ute just nu: 29 grader efter regn-skur.

Kors i taket! jag är v a k e n ! Undrens tid är inte förbi ;)  

Det blev en soft fredagkväll på oss med middag här på resorten och jag lät kameran vila ikväll så här får ni istället se pics från igår.


Johanna älskar chicken nuggets på KFC och vi är oftast de enda som inte är thai på just denna restaurang = alla tittar med stora ögon på min blonda J och många kommer fram och fotar henne med sin telefon...






Kommentarer
Postat av: Tindra

Oj, vilka klor ! ;)

2010-05-15 @ 09:45:13
Postat av: Johanna

Vilka snygga naglar! Är det gelé?

Ser iaf inte ut som akryl.. jag gillar att tippens kant inte är så skarp... fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91