Status & Bikini.


Svenska ELLE´s cover för sina prenumeranter. Kolla in bikinin... den fungerar väl knappast i verkligheten?

Phuket söndag kl.17.25.

Det blev en hemma-dag på oss idag enligt önskan från lilla J.  Hon har lekt inne i ac´n och jag har chillat på terrassen. Soft söndag med andra ord :)


..den här fina bikinin från Chanel hade jag däremot gärna haft på mig i sommar.

Jag blir tyvärr lite rastlös av softa dagar som dessa (lite dumt....)  så nu ska jag ta en dusch och sen är min plan att vi ska ta en tur ut från resorten och äta middag. Men vi får väl se hur det går med den saken ;)

P.S jag såg precis att Claudia Shiffer som jag visade naken häromdagen födde en dotter i fredags. Det är hennes tredje barn.


Kommentarer
Postat av: .H

hahah skulle vara kul och se någon som tog på dig den första bikinin.. bekvämt. ^^

Postat av: Ausra Drivstedt

Vill bara tala om att det är krig i Bangkok. Åk inte dit.. Var rädda om er!

2010-05-16 @ 18:47:24
URL: http://ullsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91