En mitt-i-natten-kram!


Hemma hos oss runt kl. 18.30. Min outfit: sval & skön kjole / klänning från The Garden Collection (H&M) och en stor bonus är att jag ikväll upptäckte att den har FICKOR! Love it! :) (hade inte sett det...). 

Phuket kl.03.00, natt mot onsdag.

Here we go again... jag somnade - precis som igår - och vaknade - precis som igår - för en stund sedan och nu ska jag bara blogga lite innan jag lägger mig och sover igen :)  Kanske jag borde inse att de är lika bra att jag lägger mig runt kl. 22 så jag får en hel, skön natt i sängen? Tål att tänkas på ! ;)


Johannas outfit är en favvis: topp med glittriga detaljer från
Soup Store (märke: American Outfitters) och fin prinsessig" kjol / skjørt från Zimba (märke: RoomSeven).

Dagen idag bjöd bl.a. på en tur till en möbelbutik där jag (ÄNTLIGEN!!) har beställt en ny fin säng till Johanna. Ni kommer kanske ihåg mina planer om att göra det redan då vi drog ner i december? Vissa ting tar helt enkelt längre tid än andra ;)  Men - nu är den i alla fall beställd och om ca 10 dagar är sängen här så då får ni se !


Jag gillar mixen av cool topp & girle kjol. En fin kombo !


Eftersom det är så varmt (ja, ja, ska inte tjata om värmen mer ;) så passade det perfekt med poolbad i eftermiddag då skuggan gjort sin entré över barnpoolen och sen blev det en trevlig middag i restaurangen med våra fina grannar & söta thai-kompisar.



Johanna + friends.  (...och skorna på fel fot ;)

Det var allt för idag mina vänner. Nu kryper jag ner under sköna täcket och somnar till ljudet av air-condition som surrar för att svalka oss....


Önskar dig en mysig fortsättning på kvällen och en skön natt :) och GRATTIS igen till vinnarna av de fina klänningarna från The Rose Collection. Imorgon ska jag presentera vem som vunnit I dig denim tävlingen och : jag efterlyser föresten 2 av vinnarna i Tiny-Doe tävlingen... ?! (checka om du vunnit HÄR).


GoDnAtTkRaMaR! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hei midt i natten!



Jeg håper du har fått mailen jeg sendte deg angående navn/adresse o.l. i forbindelse med at jeg vant de nydelige klærne i Tiny Doe-konkurransen? :)

Hvis ikke, kan du si fra her i kommentarfeltet, så skal jeg sende igjen.

Tusen takk enda en gang for at jeg vant de fine klærne til min prinsesse :)

Klem, Caroline

2010-05-04 @ 22:45:02
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Caroline !

Ja, du är den enda som hört av dig och jag har mejlat dina uppgifter till de trevliga girlsen hos Tiny-Doe så din vinst dyker nog upp hos dig vilken dag som helst. Kram! :)

Postat av: Anonym

Hej Anna-Stina! Blev sååå förvånad när jag läste från Jon-Inge att du är i Thailand. Har jag helt missat detta när jag varit på din blogg! Låter väldigt skönt, skulle oxå vilja vara där. Är kanske inte helt fel att åka dit på sommaren. Stor kram från Britt

2010-05-05 @ 08:46:11
Postat av: Anonym

Hej Anna-Stina! Har helt missat att du skulle till Thailand, för du har väl skrivit det i din blogg? Fick reda på detta av Jon-Inge via facebook. Ser ut att ha det gott. Hur är det att vara där när det är sååå lite folk? Verkar mysigt önskar jag oxå vore där. Stor kram från Britt



2010-05-05 @ 08:49:55
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Klänningen ser alldeles superskön och fin ut, undrar om det var en sådan jag också beställde? Kommer inte ihåg.

Det tål att tänkas på att lägga sig på en gång, kan ju vara skönt att få en hel natts sömn någon gång ibland ;) KRAM på er

2010-05-05 @ 09:45:50
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: elin

Jeg har også den klænningen, elsker den!!

2010-05-05 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91