Happy new week!


Äntligen! Ett nytt härligt nr av Kamille Mor & Barn.

Phuket måndag kl.11.00. Sol från blå himmel & +33 i skuggan.

Godmorgon alla fina & HAPPY new week!

Jag vaknade redan kl.06.30 idag eftersom jag - av misstag - somnade tidigt igår så nu börjar det vara lunch-dags för oss girls och även idag ska vi luncha på stranden. Vi ska strax åka iväg :)


Johanna har fått sååå många komplimanger för sin bad-dräkt här nere. Den finns hos
SoupStore.

Men innan vi åker vill jag tipsa om ett rykande färskt nr av Kamille Mor & Barn som dyker upp i butikshyllorna idag. I detta nr har jag stylat mängder av shop-sidor där jag bl.a. valt ut sommarens godbitar (badkläder, festkläder etc.) till både stora & små. Så jag säger bara: löp & köp! (tyvärr kan magasinet inte köpas i Sverige).

Carpe Diem!

♥ KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Omslaget och allt ser underbart ut :-).

Postat av: Michan

Ni verkar ha det varmt och härligt.

2010-05-31 @ 09:38:19
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Tycker det är så häftigt att Rebecca Loos gått från Beckham till Norge och bebis. Snygg är hon också. Hoppas ni får/har en härlig dag. KRAM Lotta

2010-05-31 @ 12:09:51
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Åh, vad det är kul att följa dig och din söta dotter under er vistelse i Thailand! Vilka ljuvliga veckor ni haft. Jag blir så nyfiken på Kamille och det är verkligen dumt att vi inte kan köpa den i Sverige.... Det är tyvärr sällan vi har "vägarna förbi" Norge. Vår familj, som består av mig - sambo - två tonårskillar, åker till Turkiet i sommar. Det kan jag lova, att åka med sina "stora" barn är fantastiskt. Vi gjorde motsvarande resa förra året och jag tror aldrig vi haft så roligt tillsammans tidigare. Vi skrattade oss igenom en hel vecka!



Hoppas ni får riktigt härliga dagar framöver!



Kram Yvonne

2010-05-31 @ 12:23:53
Postat av: Amanda

Hej! Hoppas ni har en härlig semester! Vart kommer den lilla solhatten på framsidan utav Kamille ifrån?



Mvh Amanda

2010-06-01 @ 11:00:16
Postat av: canada goose jackets

This is a great blog posting and nice.

2011-09-24 @ 05:53:44
URL: http://www.canadagooseoutletstores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91