Grattis till vinnarna av The Rose Collection hos KappAhl!



Igår (3/5) lanserades The Rose Collection hos
Kapp Ahl som en hyllning till kronprinsessan Victoria & Daniels bröllop i sommar. Kollektionen består av klänningar/kjoler og accessoarer.


Vinsten = valfri klänning ur The Rose Collection.

♥TACK för alla fina tävlingsbidrag! And the winners are... : ♥

Postat av: Anna Jag och min man har ett "litet" mirakel som växer i min mage och detta ska vi berätta för våra familjer på en familjetillställning om två veckor då jag äntligen gått över de där första magiska 12 veckorna och jag skulle då mer än gärna använda klänningen till vänster. Tycker den är übersöt och skulle passa perfekt vid detta för oss stora och speciella tillfälle. Förövrigt, tack för en jättefin blogg och för att du delar med dig. Kikar in här dagligen och lämnar då och då även en liten kommentar när tiden räcker till. Sköt om er där borta i soliga Thailand. Kram/Anna 2010-05-02 @ 13:04:50 


Postat av: Julia åh, hvis jeg vinner krysser fingrene, så skulle jeg hatt på meg kjolen på sølvbryllupsfesten&50+50årsfesten til mamma og pappa i august! de fikk aldri en skikkelig bryllupsfest pga et uventet dødsfall i familien, så nå- 25år etter - blir det endelig ordentlig feiring! og da hadde det vært suuupergøy å ha en ny, fin kjole å ha på seg! jeg er student, så da rommer ikke økonomien mange nye kjolekjøp, dessverre.. derfor hadde jeg blitt superhappy dersom jeg hadde vært så heldig og vinne!
nyyyt ferien i Thailand, og tusen takk for en herlig og inspirerende blogg!! :)2010-05-01 @ 15:32:08


♥ Stort GRATTIS till Anna & Julia ! ♥

Mejla mig fullständigt namn, telefon.nr og e-mail till: [email protected]

♥ TaCk till Kapp Ahl för ett trevligt samarbete. ♥


Kommentarer
Postat av: elin

hej allt bra med dig idag?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91