Grattis till jeans + hatt från I dig denim !




Mina kära bloggläsare!
Nu är det hög tid för mig att presentera vinnaren av coolaste jeansen + fina cowboyhatten från det nya svenska märket
I dig denim. Jag blir glad av att läsa alla fina tävlingsbidrag och som alltid önskar jag att alla fick vinna...


Vinsten = snyggaste (unisex) jeansen (pris ca 499nok / 600sek) + cowboyhatt (pris ca 299nok / 360sek) från I dig denim.

And the winner is...:  ♥
 
Postat av: Evelina o son Liam
Vilken fantastisk tävling! Jag har en liten cool (snart) 2årig kille som skulle passa perfekt i dom fina jeansen. Jag själv är väldigt klädintresserad och även min son älskar att testa kläder. Jag vill så gärna ge honom dessa jeans och den häftiga hatten för jag vet att han själv skulle vilja strutta omkring i den outfitten hela sommaren!
Tack också för en trevlig och inspirrerande blogg!
Kram Evelina och Liam
2010-04-14 @ 22:21:56
URL:
http://www.metrobloggen.se/lillahjartat

Stort GRATTIS Evelina & Liam!
Mejla mig namn + adress till [email protected]

TACK för ett trevligt samarbete I dig denim. ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Våra goa vänner ju! Grattis till dem, så passande eftersom Liam fyllde 2 år i förra veckan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91