Godnatt från Miss.Hawaiian Tropic...


Kata Beach runt kl.15 i lördags.

Phuket natt mot torsdag.

Vi har varit här nere i vackra Thailand i mer än 3 veckor nu och vad hände idag? Jo, min solcreme tog slut så jag dök in i mitt "badrums-skåp" och hittade en Hawaiian Tropic (oh no, inte olja, en annan..) med lägre faktor men tänkte att jag ju varit här så länge nu så nu köööör vi !

Hur det gick? jag ser ut som att jag totalt glömt att smörja in mig (ïnte överallt men dock).... Hur amatörmässigt som helst ;)


Min snacks-butik. Hos den här killen handlar jag med mig ananas & melon på väg hem från beachen som jag njuter tillsammans med eftermiddags-solen på terrassen. Hoppas att han startar en filial i Oslo !

Kom föresten ihåg att laga
www.gizmolina.com för snart flyttar vi....

GoDnAtTkRaMaR & kÄrLeK tILl AlLa Er FiNa BlOgGiSaR ! ♥

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Det där så härligt ut!

Postat av: Pethra C

Det är farligt det där med gamla solkrämer, man skall aldrig använda förra årets, det samlas bakterier i den samt att solskyddsfaktorn blir lägre med tiden.

2010-05-20 @ 08:55:41
Postat av: Miss.Gizmolina

Pethra-

Solcremen var från då vi var här i december så den är nog helt OK. Problemet var den låga faktorn ;)

2010-05-20 @ 15:51:49
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh så gott med färsk frukt, vad lyxigt! KRAM

2010-05-20 @ 20:41:54
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91