Godmorgon lördag & välkommen maj!

 
Idag kör vi soft-hemma-dag här i Phuket. P.S Om du inte har sett filmen The devil wears prada så kan jag rekommendera den som söndagsfilm imorgon.

Phuket lördag kl. 11.45, sol & + 32 grader i skuggan.

Godmorgon sweeties! Idag vänder vi sida i almanackan och välkomnar MAJ-månad! den mest "vårliga" månaden av alla och den månad som bjuder på årets mest festliga dag i Norge, nämligen 17:e maj. Men för mig & Johanna bjuder maj på sol & bad i Thailand alla 31 dagar :)


Igår stoppade jag och handlade blomster på väg hem från beachen. Denna vackra bukett med orkidés kostar 200 bath = 40kr. Och egentligen är buketten nästan dubbelt så stor, jag gav bort en del av den till en venn.

Idag har vi en soft dag hemma för min kropp behöver vila från solen och för att vara helt ärlig så känns det riktigt, riktigt skönt. Johanna leker och jag sitter ute på terrassen och njuuuuuuter av att bara vara här i vårt egna lilla paradis.


Lördag morgon runt kl. 11. Jag & min rosa pc chillar på terrassen och det är HOT här i Phuket nu så en sval vit tunika passar perfekt som dagens.

Jag önskar dig en riktigt BRA dag! Smile & be happy ! :)

KrAmAR! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Helmersson

God morgon!

Uppsala, Sverige bjuder på gråmulet väder och termometern visar +13 grader - hoppas, hoppas solen tittar fram under dagen. Gröna knoppar skymtar i träd och buskar, annars inte så uppmuntrande färger.



Ville bara säga att jag gillar "HOLIDAY"-ramen som skymtar i bakgrunden. En sådan skulle passa i vår stuga på västkusten.



Njut av värmen och ha en toppenlördag.



// Lena H

2010-05-01 @ 09:17:26
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Och här är det burrigt och kallt!! Ni ser ut att ha det mycket skönare =)

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era kommentarer! :)



Lena: Holiday tavlan har jag köpt här i Phuket.



Önskar er en underbar söndag. KRAMAR!! :)

2010-05-01 @ 11:45:15
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: FruSofie

Gud vad härligt!!

Så vackra blommor, tavlan i bakgrunden ser superfin ut!

2010-05-01 @ 15:02:49
URL: http://frusofie.se
Postat av: fru Svensson

Underbara blommor i en jättefin vas.

Håller med Sofie att tavlan i bakgrunden är superfin,hade jag hittat den på min sem hade den följt med mig hem :)

Kram

2010-05-04 @ 09:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91