Godmorgon honeypies!


Jag är så glad i er underbara bloggläsare! TaCk för alla kommentarer, ni kryddar mina dagar.

Phuket, Chalong, torsdag kl.08.45. Sol & +

Godmorgon honeypies! Idag vaknade vi till ännu en dag med strålande sol! Det är egentligen ganska otroligt att vi har haft sånna vackra dagar (nästan!) non-stop sedan vi kom ner hit den 27:e april så det där med att det ska tok-regna hela maj stämmer inte alls :)  Därför kan jag rekommendera att resa till Thailand den här tiden på året !


I tisdags var det världspremiär för SATC 2 och filmens stjärnor osade så klart glamour.

Vi girls är ganska nyvakna och idag lutar det åt en hemma-fixar-dag som avslutas med en shopping-tur i eftermiddag/kväll, men man vet aldrig... plötsligt är vi kanske på en beach?


Sarah var hur snygg som helst i sin klänning från Valentino Couture och plötsligt fick jag lust på gult...

Jag önskar dig en magisk dag !! :) och ett TIPS! : just nu pågår en tävling hos
Kiman Woman där du kan vinna biljetter till den norska SATS 2 premiären den 4:e juni.

KrAmAr ! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Carries klänning är fantastisk! Men jag gillade även Samanthas :-).

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Håller med Johanna, klänningen är underbar!

Har du redan varit i Thailand i en månad? Herregud vad tiden går fort. Ha en härlig dag. KRAM

2010-05-27 @ 07:33:48
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt ni verkar ha det :) Inte alls avis ;) Jag flyger till Barcelona i eftermiddag, håller tummarna för att solen skiner även där :)



Ha en fantastisk dag och tack för en mysig blogg :)

Kramar Anna

2010-05-27 @ 08:40:21
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh, vad sugen jag blir på en Thailandstripp när jag läser hos er! :)



Förresten, SATS har du skrivit, det är ju ett gym SATC ska de väl vara ;)



Ha de bäst!!

2010-05-27 @ 09:12:49
Postat av: AnnaStina / Miss.Gizmolina

TACK för era kommentarer ! :)



Johanna-

Alla har fina klänningar! :)



Lotta-

Ja, tänk att vi varit här över 1 månad nu, tiden flyger! och nu har vi ca 2 veckor kvar innan vi landar på norsk mark igen.



Anna-

Tack för fina ord ! :) och TREVLIG RESA till underbara Barcelona !



Lovisa-

Jag tänkte nog för mycket på att jag ska dra igång och träna på SATS då jag kommer hem då jag skrev det istället för SATC ;) Tack för rättelsen!



KRAMAR & KÄRLEK till er alla !! :)

2010-05-27 @ 12:26:21
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: milla

Allas klänningar va ju underbara! VA på premiären här i sverige idag, den va sjukt kul o jag gillade den mkt! :)

2010-05-27 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91