En härlig dag..


Hittade den här bilden från Kata Beach i onsdags...

Phuket fredag kl.18.05. Sol & +33 grader.

Johanna har sovit en lång nap och jag har haft sköna timmar ute på terrassen. Nu pågår full lek här för Johanna har besök av sin kompis Dao. De är sååå söta, titta här:


Dao kom direkt från skolan, därför är skoluniformen på. Åh vad jag gillar skoluniform! Önskar vi hade det i Norge & Sverige.  Johannas söta topp kommer från H&M, shorts Petit Bateau.

Jag gör mig klar för att åka ut och äta middag nu så wish me luck att vi får det till ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jag håller med dig fullständigt, efter att ha bott i England så tycker jag också att vi borde införa skoluniform! KRAM

Postat av: Suzette

söt bild!

2010-05-21 @ 19:39:21
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Tack för era kommentarer! :) Och ja, skoluniform vore toppen tycker jag.



KRAMAR! :)

2010-05-21 @ 21:50:23
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91