Vinnaren av presentkort på 500kr hos Creative Lounge!

Mina kära bloggisar!

TACK för alla fina tävlingsbidrag. Ni förtjänar alla att vinna och jag hoppas verkligen att ni som inte vann idag fortsätter att tävla för man ska aldrig ett upp. En dag händer det... !


VINNAREN AV PRESENTKORT PÅ 500KR HOS CREATIVE LOUNGE

Hej Anna-Stina! Jag var med och tävlade för ett tag sedan då du lottade ut en Oxxo Design-klocka från Creative Lounge. Men eftersom vinsten då gick till någon annan så skulle ett presentkort, om jag hade turen att vinna denna gång, utan tvekan gå till just en sån snygg klocka! :) Passar också på att tacka för en fantastisk blogg! Du ger så mycket fin inspiration och positiv energi. En riktigt härlig feelgood-blogg! :) Ha en fortsatt underbar semester i Thailand! Så roligt att du delar med dig! Kramar Karin.
annakarinmargaretha.blogg.se

Stort GRATTIS Karin!

Mejla mig dina kontaktuppgifter till [email protected]

TACK till Evelina & Creative Lounge för ett trevligt samarbete! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91