Vit kjole i box !


Karl Johan runt kl. 12.30. Om ni tittar riktigt noga så ser ni att jag har på mig jacka + klänning från The Garden Collection ;) , jacka Chill Norway, jeans Diesel, skor BilliBi, solbriller Gucci och påsar fyllda med fina ting till nästa nr av Kamille Mor & Barn.

När jag var innom H&M´s presserum för att plocka till styling så blev jag tipsad om att den vita klänningen  nog fanns kvar i butiken på Karl Johan så jag gick raka vägen dit när jag var klar och vips! så var klänningen i box! Så nu har jag fått det jag ville ha. Härligt ! :)

Jag är bara hemma på blixtvisit för att lämna tunga påsar. Ska strax ut och fortsätta plocka och jag storkoser mig verkligen med detta uppdrag. Hur kul som helst :)

Tjingeling så länge!

P.S jag skrev tyvärr fel tidigare idag. Plaggen i T.G.C kollektionen kommer i n t e in igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91