Tittut i natten.


Nagelfix idag kl.12 hos Marit. Blev lika nöjd som alltid ! :) Ni  kanske undrar varför jag har på mig ytterkläder? Jag tar alltid på mig innan hon lackar så att lacket kan torka på vägen då jag går därifrån.

Förlåt min frånvaro idag, min kväll gick inte allt helt som planerat.... Efter dagishämtning & mat-handel så fixade jag middag = vanlig dagsrutin. Sen var J sååå tröttis (somnade sent igår, vaknade tidigt idag) så hon somnade snabbt på soffan då "Drömmen om Italien" kickade igång på svenska TV4. Jag bar in henne till hennes säng och gick sedan tillbaka till soffan för att se klart programmet innan jag skulle sätta mig och jobba men vad händer? Jag somnade så fort jag satte mig ner...zzz...


Idag var det ekstra kul att öppna postlådan för där låg en surprise från en bloggis!


I det fina paketet gömde sig dessa armband till mig & Johanna. Tusen TACK Maria! vi blev så glada! :)

Nu sitter jag här nyvaken på väg i säng och inser att jag måste stå upp supertidigt imorgonbitti för att bli klar med det jag skulle gjort i kväll. Så kan det gå ! ;)

Hoppas att du är riktigt nöjd med din onsdag och att du sover gott i natt!

GoDnAtTkRaM! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

vad fiffigt med ytterkläderna och så fint inslaget paketet ni fick var!

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Alltid roligt att få post oberoende från vem, det är alldeles för lite gammal hederlig post nu för tiden, med tanke på hur mycket det uppskattas.



Må så gott

Trevlig torsdag

Kram C

2010-03-04 @ 07:56:28
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Pethra i Göteborg

Vilken gullig gest och omtanke. :o)



Hoppas ni får en härlig torsdag!

2010-03-04 @ 08:33:39
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: Natalie -Försöker fortfarande efter 1 år och ett missfall

Så smart att ta på sig jackan innan hon lackar! Det har jag aldrig tänkt på...får ju sitta där och glo innan man vågar sig på att trilska på sig ytterkläderna...



Trevlig helg <3

2010-03-05 @ 13:06:31
URL: http://nataliesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91