Imorgon köar jag för The Garden Collection.


Känner ni igen klänningen/kjolen? Det är den jag har på mig i Kamille Mor & Barn (på
dessa bilder). Imorgon vill jag shoppa både den och jackan.

Det ar ju släppts en hel del pieces ur The Garden Collection under marsmånad men det är imorgon GODBITARNA ankommer butiker runt om i landet så ikväll vässer jag armbågarna och morgon kl.10 hittar ni mig i kön på H&M med mission att få tag i dessa vackra skapelser.... :)


Underbar & användbar vit klänning/kjole (finns även i vacker blå) och en hel-lång klänning som är en dröm...

Vi ses kanske i Garden-kaoset?!

Uppdatering kl.22.40: ser att ni efterfrågat priser så här kommer de i euro: mönstrad klänning kort 14,95, jacka 29,95, vit klänning 19,95, lång klänning 49,95.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Köpte den klänningen som hon har på sig! Den e såå fin, o inte speciellt dyr var den heller... plus miljövänlig ;-)

2010-03-24 @ 22:22:17
Postat av: Emmie

Den vita beställde jag på hm.com två sekunder efter att jag fick tipset här hos dig, TACK Anna-Stina! ♥

2010-03-24 @ 22:31:35
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Carina

Jeg eeeeeelsker hvite kjoler, tunikaer, bukser etc:) Vet du hva prisen blir på den hvite kjolen? Og vet du om alle HM kommer til å ha kolleksjonen for salg?



Klem

C

2010-03-24 @ 22:32:18
Postat av: Evelina

Var i London i helgen och där har redan Garden collection släppts! Tyvärr hittade jag bara den fina blommiga klänningen i strl. 44... :(

2010-03-25 @ 09:20:15
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91