Sommarvisning hos Polhem PR.


Polhem representerar varumärken innom interiør, skönhet & konfektion, några av deras kunder är: Dyrberg Kern (nähä?! ;) , Hemtex, Slettvoll, Cubus, Ellos, Lindex, Declaré, mama mio,  Lacoste, Bianco, Arts & Craft m.fl.

PR-byrån Polhem som jag ofta är innom och lånar kläder, accessoarer etc till styling hos hade öppet hus idag så jag tittade förbi hos dem en snabbis. De hade gjort sitt showroom riktigt sommarFINT och de vackra Polhems-tjejerna trippade runt i ljusa somriga outfits. Det spelades bra musik och bjöds på fräsch dryck & tilltugg.

Jag tog självklart några pics så nu ska ni få hänga med till Polhem. Varsågoda:






Vilken tur att jag hade på mig min nya fina tunika från Chill Norway, tack var det så matchade jag Polhems-girlsen perfekt ;)

TACK för idag Camilla & Co ! Det är alltid lika trevligt att besöka er.



På lördag smäller det !

Du har väl inte missat att du kan
tävla om biljetter till finalen i Melodifestivalen i Globen på lördag ? Tävlingen pågår t.o.m. idag kl. 24 och vinnaren presenteras imorgon så täääävla !!!  Du som vinner kommer att sitta brevid mig :)  och en viktig sak: vinnaren måste kunna hämta ut sina biljetter i Spelbutiken / Svenska Spels huvudkontor i Sundbyberg senast kl. 16 på lördag.


Kommentarer
Postat av: mini

åå! lika fab som vanligt.

Postat av: Hemma hos Katta

Vilka underbara bilder!! Avundas verkligen ditt jobb och du ser lika strålande ut som alltid...



Hoppas du har en mysig kväll! Kraam /Katta

2010-03-11 @ 21:54:41
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Amanda



jag bryr mig inte ett dugg om biljetterna och har tyvärr ingen möjlighet att ta mig till sthlm men när jag läste att man får sitta bredvid dig så blir jag avundsjuk på vinnaren. Jag beundrar verkligen dig och skulle gärna ha en pratstund med dig!

2010-03-11 @ 22:24:41
Postat av: Carolina

Du MÅSTE visa HELA din fina nya ChillNorway Frill Blouse dör av nyfikenhet. Och så vill jag ju absolut se den fina Odd Molly klänningen i lite powder som du utlovat tidigare. .-)

2010-03-11 @ 23:13:59
Postat av: saara

Ojoj vad mysigt! Jag vill komma till Sverige på besök!!

2010-03-12 @ 07:42:32
URL: http://silkesband.blogspot.com
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Det känns som att man skulle kunna flytta in hos Polhem, oj, så mycket fint på en och samma gång.

Ha en riktigt bra dag. KRAM Lotta

2010-03-12 @ 09:35:20
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: KarolinaM

I veckan fick jag hem min fina vinst från Creative Lounge, minst lika fint armband i verkligheten!! Kommer att användas flitigt;)

Så stort tack till dig och Evelina igen!



Ha en fin dag



Kramar från ett soligt Gävle

2010-03-12 @ 10:09:08
URL: http://bernahanna.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Underbara bilder

2010-03-12 @ 10:12:48
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: KarolinaM

Oooooops!! Länken till bloggen i förra inlägget är INTE min utan min syrras, haha!

Jobbar för fullt med att komma igång med min, ska göra det inom kort!



Kram och ha en trevlig schlagerdag imorgon!!

2010-03-12 @ 17:21:25
Postat av: siv

Fant denne linken på side2 http://www.side2.no/mote/article2856889.ece Den er fra Polhem PR Vet du hvor den hvite tunikaen med nagler på som Camilla D. Meyer har på seg, er fra?

2010-03-13 @ 14:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91