Mission (almost) completed!


H&M i Bogstadveien kl. 10.15. Vad som döljer sig i min påse får ni se senare idag :)

Jag passerade H&M prick kl.10 på väg hem från dagis och då kunde jag ju bara inte undvika att gå in. Allt går om man vill !! ;)  (men jag får det lite körigt resten av dagen... fast det är det värt !)


Jag med min fångst. Fick tag i allt jag ville ha utom den vita klänningen... men den kommer mest troligt in igen så den som väntar på något gott... ! ;)


Så här såg det ut utanför butiken då jag kom fram. Vi bor så att vi passerar butiken varje dag till / från dagis.

Shit, nu är jag crazy late till H&M´s presserom men jag har ju en bra ursäkt till att jag kommer försent eftersom jag shoppat hos dem idag ;)  Var DU på H&M idag? fick du tag i det du ville ha? Nyfiken !


HAPPY
torsdag sweeties!!


P.S det ironiska är att jag har med mig den vita klänningen i en påse nu till H&Ms presserum, jag har lånat den till en styling så den här hängt här på mitt kontor en stund... ;)




Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad roligt att du hittade så mycket :)



På Avenyn var det KAOS. Hann knappt blinka förrän allt var väck, haha ;)

Fick de blåa shortsen med volang o den vita tunikan, nöjd! Önskar dock fortfarande att jag får tag på den blåa blommiga klänningen.

2010-03-25 @ 11:16:59
Postat av: Nettan

Hejsan!

Surfade på nätet för att hitta ett fint påskägg och kom då till din sida (fast förra årets påsken). Såg då att du letade efter ett rosa påskägg i folie och när jag surfat en stund till så hitta jag det. Så tänkte bara tipsa:
http://www.paskagg.se/Paskagg.html

2010-03-25 @ 11:49:32
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Lovely! Ser att du har samma plagg i din hand som jag är intresserad av. Ska ner på stan senare och kolla om det finns något i lilla Halmstad. Vädret är galet härligt här idag, soldis och nästan 12 grader! Jag NJUTER. KRAM på er

2010-03-25 @ 12:18:15
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Titti

Har beställt en hel del, fått några plagg som var fina. tygväskan är jättefin....har köpt flera, bra present. Väntar nu bl.a på den du håller i längst fram o långklänningen bl.a.

2010-03-25 @ 13:02:30
Postat av: Pethra

Ganska fascinerande ändå att folk faktiskt står och köar när det släpps en ny kollektion. :o)

2010-03-25 @ 13:08:30
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: Lisa

FOlk står alltid och köar utanför H&M då en kollektion släpps...jag tror det värsta kaoset jag vart med om var Roberto Cavallis kollektion...sålde slut i 15 minuter..:S



Skulle vara kul om du kollade in min blogg och rösta på ett namn på min nya illustration..:) Tack på förhand gumman!

2010-03-25 @ 15:50:14
URL: http://lucide.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag fick tag på det jag ville I Nacka i Stockholm! Vit tunika, beige klänning med tygblommor,tygkassen och en vit bomullstopp med vida ärmar och brodyr fram. Hurra, längtar till sommaren, klänningen kommer att bli flitigt använd tror jag!

2010-03-25 @ 19:29:38
Postat av: eva

älskar hm!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-26 @ 10:43:55
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91