Inköp, gul-dag & desperata husfruar.


LysakerBrygge idag runt kl.14.30. Jag har precis blivit bjuden på en underbart god & trevlig business-lunch och min dagens består av: tunika + jacka från
ChillNorway, sjal/sjerf Erfurt, jeans + väska Zara (snacka om favorit väska! den hänger nästan alltid med mig..), skor BilliBi och solbriller Gucci.

Så där ja, nu har jag ÄNTLIGEN möjlighet att sitta ner i lugn & ro och skriva ett inlägg! :) Min dag har gått i-ett och efter att Johanna somnat har jag städat + chillat lite med nya blader.


Same, same but different! Jag tyckte att coveret på nya engelska Red såg bekant ut... Samma bild var på svenska ELLE i februari.

Vi blev lite sena i starten på morgon p.g.a. den speciella natten så direkt efter att jag lämnat Johanna på dagis så åkte jag iväg på ett par inköps-uppdrag. Dessa uppdrag passar mig som handen i handsken och jag storkoser mig. Efter inköp var jag innom Kamille redaktionen och gjorde klar en av mina Mor & Barn sidor innan jag skyndade mot dagis för att hämta hjärtat.



Det var i n t e lätt att hitta gula plagg ute i butikerna... men jag lyckades finna ett hårspänne hos H&M och en t-shirt hos Benetton. Och nej, J var inte barbent på dagis idag ;)

Johanna hade ju gul-dag på dagis idag (= de skulle ha på sig något gult) och var jag inte duktig som lyckades hitta en gul t-shirt som det står "Pink Addicted" på? Då fick vi ha med oss rosa trots allt ;)

Nu ska jag städa till på köket innan Desperate Houswives kickar igång (norska TV2 kl.21.40).


Kommentarer
Postat av: Minna

Va söt hon var i gult!

2010-03-16 @ 21:37:33
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men oh vilken söt liten gul tjej, toppen var verkligen fin. Är så svårt med gult annars, men det där gjorde ni bra! Kram Lotta

Postat av: Sandra J

Hej AnnaStina



Vilken klockren t-shirt :-) Hon var jätte söt i gult för jag ju säga. Klädde Johanna jätte bra! Och pricken över i:et är ju den fina rosetten.. Söt som socker är hon!!!



Ha en fin kväll! Kram Sandra J

2010-03-16 @ 22:02:07
Postat av: me

Söta J =) har du tips på sovrumms inredning!? snälla help me... =)

2010-03-16 @ 22:10:18
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tusen TACK för era trevliga kommentarer! :) Johanna hälsar och tackar för komplimanger :)



Kramar !! :)

2010-03-16 @ 23:10:37
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Helena

Jeg lurer veldig på hvilke solbriller du har på deg. De så veldig fine ut!

2010-03-16 @ 23:37:42
Postat av: david

Söt! ;D

2010-03-17 @ 00:45:26
URL: http://crazybooi.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Helena-

Jag husker tyvärr inte style nr på solbrillerna men de kommer som sagt från Gucci. Shoppade de på Krogh för ca 3-4 år sedan och de är fortsatt favoriter :) Hoppas du får tag i de! Klem ! :)

2010-03-17 @ 01:34:51
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Emmie

Vad FIN Johanna blev i sitt nyklippta hår! En liten Lotta på Bråkmakargatan, ursött! ♥



2010-03-17 @ 08:53:57
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Karin

Så himla söt hon är!

2010-03-17 @ 10:31:30
Postat av: Milla

verkligen klockren tröja!! :D

2010-03-17 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91