Home-alone, grönt bord & happy.


Johannas rum runt kl.17.30. När jag hade lastat ner den här bilden så upptäckte jag vad prinsessan J gjort med sitt bord...hon har målat det g r ö n t ! Tror jag har ett litet rengöringsjobb framför mig ;)

Mitt hjärta ville gå hem och leka hos sin kompis Molly idag efter dagis så nu är jag home-alone en stund.  Ska passa på att styla inför morgondagens foto-shoot också ska här plockas och göras helgfint.


När jag var runt och plockade idag så fick jag se detta på ett bakrum i en väldigt fin barnbutik. Den vackra butikschefen hade printat ut detta från min blogg. Sånt gör mig verkligen GLAD ! :)

Hoppas att du också har en riktigt sooolig dag !? och jag önskar dig en trevlig kväll !


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad fin klänningen var, kan man få se en bild utan jackan på :)



Ha det bra!

2010-03-25 @ 18:01:20
Postat av: Myra

Vilken fin blogg du har, menar de verkligen!:)

Postat av: Reidunn

Jeg har også printet ut mange av dine "dagens ord" sitater og gitt til venninner som har gjort stor lykke...du har mange fine sitater!!

2010-03-25 @ 22:05:53
Postat av: Lovisa

ÅH du fick tag på jackan som jag ville ha! Lustigt för att på Hamngatan fick de inte in den, de skulle inte få in den förrän senare..Vilken butik hittade du den i?

2010-03-25 @ 23:42:06
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tack för era kommentarer! :)



Caroline-

Jag har visat bilder på mig i klänningen utan jacka tidigare. Titta tillbaka i bloggen så hittar du! :)



Myra-

Tusen tack ! :)



Reidunn-

Åh så gøy att du printat ut! Jag blir glad över att mina tänkvärda uppskattas :)



Lovisa-

Jag shoppade den snygga jackan på H&M i Bogstadveien här i Oslo. Hoppas att du får tag i den senare!



KRAMAR till er alla !!! :)

2010-03-26 @ 01:39:04
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag har också printat den och har den framför mig på kontoret :)

2010-03-26 @ 09:39:27
Postat av: E

Jag har läst din blogg ett bra tag men aldrig kommenterat. Jag blev glad när jag såg att någon hade gjort samma sak som mig, printat ut den underbara texten. Den hänger på kylen så att jag kan läsa den varje morgon :)

2010-03-27 @ 13:21:38
Postat av: Veronica

jag har oxå printat ut exakt samma visdomsord o har dem hängande på en anslagstavla i köket :)

2010-03-29 @ 09:53:13
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91