Häng med på modemässan i Köpenhamn!


En norsk favorit: 
ChillNorway hade stand både i Øxnehallen (vuxenkollektion och på BellaCenter (barnkollektion).

Jag kom precis på att jag inte har bloggat klart från modemässan i Köpenhamn som jag besökte 12-13 februari så bättre sent än aldrig får ni hänga med mig runt i Øxnehallen. De kollektioner som visas fram är höst/vinter 2010.  ENJOY !! :)


Min bästa vän Lotta (som jag besökte i Stockholm förra helgen) jobbar för Marthe som driver agenturen som har det fina franska märket deeday och här står jag med självaste Mr.Deeday, dvs killen som äger företaget & designar kollektionen.


Underbar klänning/kjole och liten pälsjacka från deeday. Jag kommer att gör ett eget inlägg om detta nya underbara märke en dag väldigt snart så missa inte det :)  (det var den agenturen jag besökte förra söndagen).




LexingtonClothing hade som vanligt en riktigt läcker monter och klänningen som hänger längst fram på stativet tror jag minsann att det står mitt namn på? ;)  Vackra Cecilia, som driver den norska agenturen, visar fram godbitar ur herrkollektionen.



Jag ar alltid gillat 120%lin och det var så trevligt att titta in hos fina Helene som presenterade deras underbara barnkollektion.



Line Varner har gjort strålande SUCCÉ med sitt märke LineOfOslo.  Då jag hade min butik, Gizmo & Co, var Line kund hos mig och denna trevliga tjej förtjänar verkligen all framgång !


Happy girls från norska Ti-Mo hade en monter som osade romantik.



Sista stopp i Øxnehallen blev hos solstrålen Anette i montern till danska MargitBrandt.

Efter min runda i Øxne så hoppade jag in i en taxi och drog vidare till Bella Center för att besöka barnmässan innan jag lyfte mot Oslo igen och ni ska självklart få se bilder från Bella också snart :)



Kommentarer
Postat av: Kristine

Tenk å ha en så hyggelig jobb som det du har. Føles det som arbeid eller bare en hyggelig hobby? Kos deg i påsken. klem Kristine som gleder seg utrolig til neste Kamille Mor og barn. Håper du finner et fint hjem til reportasjen :D

2010-03-28 @ 22:51:18
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Kristine-

Ja, jag har verkligen ett fantastiskt kul jobb! :) Modebransjen är en del av mitt liv, en livsstil, och det gör att mitt jobb och min hobby går ihop. Nästa nr av Kamille Mor & Barn lanseras den 31:a mej. Klem! :)

Postat av: Heidi

Det der er jo en lekeplass for voksne!♥ Ha en fin ukestart:)- Heidi

2010-03-28 @ 23:36:10
URL: http://frufly.blogspot.com
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vad roligt det ser ut att vara. Härligt att få åka på sådana här mässor och bara klämma och känna på alla vackra kläder! Nästan så jag blir lite avundsjuk... ;) Men så jobbar du ju otroligt hårt och mycket också, så istället är jag tacksam för att du delar med dig av allt det fina till oss. KRAM Lotta

2010-03-29 @ 10:00:57
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91