Goooodmorgon lördag!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon alla underbara! Idag kickade prinsessan J igång dagen runt kl. 07.30 så det var rena sovmorgonen ! ;) Sedan vi stod upp har vi myst framför barnTV + byggt LEGO (Johanna älskar det!) och nu ska jag strax hoppa i duschen. Oslo bjuder på regn idag men det känns bara mysigt för då kan vi vara inne hemma med gott samvete :)

Efter 2 helger i Stockholm så blir detta en hemma-helg och jag ska bl.a. fixa nya hyllor till mitt kontor vilket känns såååå skönt för just nu ligger massa ting i höger på golvet (inte så snyggt....).



Yayas fredagkväll runt kl.17.30.  Johanna kramas med Mr.Yaya´s som informerade mig om att jag måste göra en rättelsenakenchocken jag gav er för några veckor sedan. Det är i n t e Singha elefanter han har taturerat på rumpan, som jag skrev,  det är CHANG elefanter. Ratt ska vara rätt ! ;)

Hoppas att du har kul weekend-planer?! & att du får en lovely lördag!  och till er som är på väg på påseferie säger jag: TREVLIG RESA !

P.S Den underbara vasen jag visade igår kommer från Sia och den finns hos Majorstua Blomster i Bogstadveien (mitt emot Westside / Lindex).

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tänkvärt dagens tänkvärda!!! Helgen är fullspäckad med trevligheter, barnkalas i eftermiddag, middag med goda vänner ikväll, innebandymatch med lillkillen imorgon och sedan avslutar vi helgen med ytterligare ett kalas. Och någonstans ska jag klämma in en löprunda också, helst när solen skiner vilket den inte gör just nu.Hoppas du får en bra helg! Kramar...

2010-03-27 @ 10:23:47
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

tack detsamma, hoppas att du får en FAB weekend.

Kramar från ett regnigt Kungsbacka

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Mycket tänkvärt! Tänk om fler kunde tänka så?!

Även i Halmstad bjuds vi på regn denna dag så det blir till att hålla sig inne. Funderar på om jag ska baka något? Eller bara slappa hela dagen? Vi får väl se vad vi hittar på. Make och dotter har åkt iväg på kalas, 40+40 mil för en 1-åring kändes inte ok så därför är jag och Oliver hemma istället.

Önskar er en mysig hemmalördag. KRAM Lotta

2010-03-27 @ 10:26:43
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Cindii

Texten var skit bra! :)

Har lagt upp videoblogg nu, kika in ;) Ha en bra lördag :)

2010-03-27 @ 10:37:08
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: Reidun

Det var virkelig ord til ettertanke!!!Sitter og koser meg m kaffe og din blogg og nyter at jeg har påskeferie!!!Ha en fin hjemmehelg!!

2010-03-27 @ 10:42:55
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tusen TACK för era kommentarer ! Kul att höra om era weekendplaner :)



Lördags KRAMAR till er alla !!!

2010-03-27 @ 11:37:42
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Ha ha det gör liksom inget att hans rumpa är med i din blogg... men fel namn på elefanten... Vad KUL! ;D Ha en fin helg

2010-03-27 @ 15:11:13
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag gillar verkligen dina dagens tänkvärda! Det är inspirerande och fina texter och verkligen tänkvärda ;-) Hoppas ni får en jättefin helg! Kram

2010-03-27 @ 15:16:10
Postat av: Matilda

Hmm, dom där elefanterna...vill nog se dom igen och avgöra om det är Singha el. Chang ;-D

2010-03-27 @ 18:46:11
URL: http://www.fotografmatilda.se
Postat av: EllaBelle

Jätte fin dagens tänkvärt... :)

2010-03-27 @ 20:08:07
URL: http://ellabelle.blogg.se/
Postat av: Majsan

Åh vad fina tänkvärda ord! Är det en tavla eller en affisch eller vad är det? Vore snällt om du kunde tala om vart kan man få tag i en sådan?

2010-03-27 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91