Godnattkram!


Glad i er mina bloggisar!

Du undrar om jag somnade? I sjeselongen då jag skulle chilla lite? Nejmen hur kan du tro det? ;) Jag är verkligen hopplös, en dag snart hoppas jag att jag lägger mig i s ä n g e n på en gång istället för att göra det där stoppet i vardagsrummet...


Idag har jag haft på mig den här fina tunikan som blev med mig hem från Daisy igår. Jag gillar volang-kanten och pärlorna uppe runt halsen...

NU ska jag gå raka vägen till sängen och sova riktigt gott så vi ses igen imorgon och då är det fredag och planeringsdag/stängt på dagis = vår weekend startar ! :)

GoDnAtT kRaMaR! ♥ 


Kommentarer
Postat av: marie

jättefin tunika.. finns de samma butik daisy i stockholm?

2010-03-19 @ 06:55:25
Postat av: Helena

den tunikan ser underbar ut! du hittar alltid så fräscha fina kläder, jättebra smak!



Hoppas er fredag blir mysig! Jag har den yngsta hemma idag också, får se vad vi hittar på.

Vad ska ni mysa med för fredagsmiddag ikväll? Så kanske man får lite inspiration ;-).....



(((kram)))

2010-03-19 @ 08:20:00
Postat av: chatarina

Hej! Jag älskar den där hjärtlampan du har på väggen..du vet möjligtvis inte hur man kan få tag på den?

Ha en super dag

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91