Shoppingtips & Godnatt!


Det kryllar av fina nyheter hos Daisy på Vinderen nu. Kanske du ska köpa dig själv en påskpresent? ;)

Ikväll har jag, tro det eller ej, inte somnat i soffan, istället har jag jobbat på som bara tusan med att styla några shopsidor som ska fotograferas imorgon and I love it ! :) Att få vara kreativ är det bästa jag vet !





Jag provade en fräsch bluse från norska Ti-Mo och snygga stretch-jeans härliga färger då jag var innom Daisy i måndags. Blusen matchar jag med vita byxor till sommaren och byxorna passar perfekt till vita tunikor / t-shirts etc.

Nu är klockan plötsligt så där galet mycket igen så det är dags för mig att logga av och krypa ner i sängen. Jag känner mig riktigt nöjd med min dag, härligt ! :)


GoDnAtT kRaMaR ! ♥


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja själv är man ju inget stort fan av färgen rosa (blått är min drog), men jag måste medge att plaggen var fina. :)

Postat av: Josefine

Jag skulle inte våga gå in där ;-) så massa fint!



Ha en FAB FRIDAY AnnaStina! Hoppas du får

2010-03-26 @ 07:54:07
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

oopS Ella kommenterade = klickade iväg!



Jag skulle skriva att jag hoppas du får en skön sovmorgon i helgen.



KRAM

2010-03-26 @ 07:55:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Linnea

Kan inte Daisy starta upp en internetshop? Så vi från sverige kan handla?

2010-03-26 @ 08:31:21
Postat av: Camilla

Hej A-S, superfin blus du har på dig, verkligen sommarfräsch! Såg att dina läsare här efterlyste en internetbutik för Daisy, skulle kunna tänka mig att deras sortiment liknar sortimentet i en affär här i Eskilstuna, Elin Maria Boutique. De har internetbutik så jag rekommenderar varmt att alla går in och tittar där. Däremot så vet jag inte hur stor del av deras sortiment som finns på nätet. I alla fall en toppenaffär med supergulliga tjejer som mer än gärna hjälper till! www.elinmaria.se

Kram Camilla

2010-03-26 @ 08:51:38
URL: http://www.tildaochhugo.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

Den blusen tyckte jag om

Finns den i Sverige

2010-03-26 @ 09:37:48
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejsan!

En sådan fin blus skulle jag också vilja ha!

Jag önskar dig en härlig helg.

Kram från Skåne

2010-03-26 @ 10:37:54
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Härliga, glada färger på jeansen! Man blir så glad av att se dem. KRAM Lotta

2010-03-26 @ 11:53:15
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Reidun

Hei!

Det ser ut at Daisy er en flott butikk ..så mye lekkert de har der. liker godt den blusen du har på deg.Bør nok ta en tur dit..men det kan nok bli en dyr visitt tenker jeg..Ha en flott helg.

2010-03-26 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91