Godnatt från Oslo!


Idag har vi besökt ett lovely showroom på Östermalm som jag ska visa bilder från imorgon, men jag passar på att bjuda på min dagens nu: blus + underklänning från Odd Molly, sjal Faliero Sarti, jeans Zara, skor Fiorentini + Baker.

Så där ja, då är vi hemma igen till Gucci´s stora glädje ! :) och jag blev helt lycklig då jag såg hur fantastiskt FINA de vackra blomster som jag fick i onsdags fortfarande är. De ser ut som nya ! och jag kan inte minnas sist jag sett så bra kvalitet på roser..


Tusen TACK för blomster Daisy! :)  (De vackra rosorna kommer från
BonitaBlomster på Frogner).

Vi har kört bil t & r Stockholm och och det bekväma med det är att man kan packa bilen full av saker utan att tänka på övervikt .... det mindre bekväma är att det tar ganska lång tid... Men resan har gått BRA! och jag bar upp en sleeping princess från bilen runt kl. 23 då vi kom hem.

Själv ska jag också bege mig till drömlandet nu så jag önskar dig en riktigt GOD natt ! så ses vi igen imorgon :)

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Nu är vi hemma i ett snöigt Sverige igen efter 3 veckor i Thailand. Det var UNDERBART! Synd att vi missade er i i helgen, hade varit myisgt att ses.

Hoppas du får en underbar vecka!



Kram Camilla

2010-03-22 @ 07:42:51
Postat av: Kicki

Hejsan.. ramlade in på din blogg :)



Hoppas att du får en fin dag idag med massa sol precis som här :)



Hur mår du idag?

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Välkomna hem, skönt att resan gått bra. Håller fullständigt med dig och fördelar och nackdelar med att köra bil. Det är ju så roligt att kunna köpa allt man vill utan att behöva tänka på vikten. KRAM Lotta

2010-03-22 @ 10:06:11
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91