Godmorgon torsdag!


Onsdag morgon runt kl.10. Vi var på väg ut genom dörren till dagis (igår) och J kör solbrillerna (från TinyDoe) upp & ner ;) I handen håller hon nya söta skor från H&M (ett tips! de har en söt rosett/sløyfe finns i guld, rosa, lila. 79,50kr). Alla påsarna är vardagsmat för mig, det är lån till styling som jag skulle ha med mig ut för att returnera.

Godmorgon mina bloggisar! Idag kickade vi igång dagen runt kl.07 och nu har jag precis fixat matboxarna till hjärtat och vi ska skynda mot dagis. Torsdag = turdag för J så vi har en tid att passa...

Själv ska jag innom en PR-byrå som har Sommarvisning idag också ska jag leverera en Mor & Barn sida till ett kommande nummer av
Kamille.



Gårdagens fotograferad i "morgon-kaoset" : kjole / klänning från ChillNorway som snabbt har blivit en favorit. Denna style kan jag verkligen rekommendera!

Önskar dig en FLOTT dag och hoppas att du har sol i hjärtat ! Nu ska jag klä på hjärtat och jag frågade precis om vi ska ha en blå dag idag ?! Till svar fick jag: mamma, jag vill ha rosa. Jag älskar rosa! :)

Nu fångar vi dagen !

P.S jag har hektiska dagar med uppdrag nu så jag presenterar vinnaren av klockan så fort jag får en "lucka" idag el i morgon.  Och ja, det var hos Odd Molly jag var på inköp igår ;)

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica - Vimsadekor.se

Vad söt hon är, och vilken jättefin klänning!!

Vet du om deras kläder finns att köpa på nätet?

Postat av: Charlotta

Var kan man finna Chillnorways barnkläder? Dom är helt underbara!

2010-03-11 @ 09:47:13
Postat av: Att ha det gott

Sååå söt

2010-03-11 @ 09:51:12
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken söt klänning Johanna har på sig, det där märket får jag nog undersöka lite närmare. Hon ser ut som en riktigt stor liten tjej full av bus.

Hoppas att ni får en härlig dag. KRAM Lotta

2010-03-11 @ 09:56:39
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Jennie

hur är skorna i str? tittade på dem till min tjej men är osäker på om de är små i str, köpte du Johannas vanliga str?

2010-03-11 @ 10:01:00
Postat av: therese

Takk for tipset! kjempe søte sko og kjempe søt tulle! Skal selv på innkjøpsmesse i dag, men ikke like spennende... Ski og vinterutstyr til neste sesong..Haha;) Heldig er du -og vi som får følge din hverdag gjennom bloggen!!

Ha en fab dag. Klem Therese

2010-03-11 @ 10:04:40
Postat av: Susanna

Jag undrar också var man kan köpa denna fina klänning på nätet? Min dotter fyller 6 år om ett par veckor och detta skulle vara den perfekta födelsedagsklänningen. Hon älskar också rosa!

2010-03-11 @ 10:13:53
Postat av: Marie

Selvfølgelig elsker hun rosa. Det er jo nesten bare den fargen hun har blitt presentert for;)

2010-03-11 @ 10:17:29
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för alla trevliga kommentarer! KUL att ni också gillar den fina klänningen ! :) Jag tycker att det är en helt underbar style och Johanna älskar att den har små fickor fram som hon kan lägga saker i ;)



I Norge är det en nettbutik som heter www.mortil3.no som selger ChillNorway och när det gäller nettbutik i Svrige så återkommer jag med info senare idag då jag fått nettadresserna till dessa.



Jennie: Johannas fötter är ca 15,5 cm och hon har size 27 på skorna men de är lite stora.. hon hade nog kunnat ha 26. Tycker att barnskorna på H&M oftast är ganska stora i storleken.



Önskar er alla en underbar dag! Glad jag har så fina bloggisar som er! KRAMAR !! :)

2010-03-11 @ 11:49:15
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Hoppas du inte tar illa upp, men det känns så skönt att se att även ni kan hs det literörigt hemma. Något som ständigt är ett dilemma hemma hos mig och min familj...Förövrigt måste jag säga att jag oxå har ett "barnbord" från ikea i mitt vardagsrum, visst e det toppen!?!?

Tycker supermycket om skorna och hennes rara klänning, men jag tror inte någon av mina söner vill ha det...;)

TACK för en fantastisk läsning varje dag! Jag blir sååå glad av gizmolinas(och att även hon kan ha det lite rörigt hemma ibland...;)

Kram från Anna i Landvetter

2010-03-11 @ 13:14:16
Postat av: Nina

Fyndade också dom skorna igår, jättesöta =)

2010-03-11 @ 13:37:36
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

vilken sötnos :D

2010-03-11 @ 15:20:01
URL: http://brunettbloggen.se
Postat av: Sofie

Gulliga bilder =)

2010-03-11 @ 16:02:39
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: viktoria

Hun er sååå coool når hun setter på seg brillene opp ner! Det er liksom som om hun skulle sagt "dette er kult og sånn går jeg" :)



Ha en flott dag!

2010-03-11 @ 16:15:18
Postat av: mini

så ljuvligt söt!

2010-03-11 @ 21:04:47
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Coola tjejen med brillorna upp och ned! Jättesöt klänning1 Min Elin som är jämngammal med Johanna äääälskar också rosa och har redan egna åsikter om kläder. Det är så häftigt tycker jag, att hon redan har en smak (som visserligen inte alltid delas av mig, men det är en annan femma...). Ha det gott.

Kramar...

2010-03-11 @ 21:24:49
Postat av: Lisen

Vilken charmig lite tjej!!!

2010-03-13 @ 16:45:27
URL: http://lisenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91