Godmorgon tisdag!


Stockholm, Östermalm, söndag runt kl. 11.00. Jag har på mig bluse + underklänning från Odd Molly, fuskpäls H&M, sjal Faliero Sarti, jeans Zara, skor Fiorentini + Baker och i handen håller jag Johannas nya magnetiska klippdocka som hon fick i present av Vincent & Lotta. Johanna har på sig mössa Jacadi, jacka Ralph Lauren, klänning Chill Norway, jeans-tights H&M och Ugg´s.

Godmorgon mina vänner!  Nu pågår fullt morgonfix här hemma och jag la precis ner Johannas 2 matboxar i hennes ryggsäck. Åh vad jag kan önska att jag slapp stå och göra dessa matboxar varje morgon. Är lite avis på er som slipper för det är en riktig "tidstjuv"...


Johanna älskar sin Princess magnetic dress-up dolls som hon fick i present och vi gav bort en likadan i present till en 5-årig tjej för en stund sedan och även hon gillar den så denna är ett TIPS! om du ska köpa gave till en prinsessa. (du hittar den hos Leksaksborgen i S-holm och hos SPRELL i Oslo).

Oslos himmel är grå idag och det hänger regn i luften men här inne på mitt kontor skiner solen och jag känner att detta blir en riktigt B R A och kreativ dag så nu kör vi !!!! :)

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ett gratis tips!

Fixa Matboxen på kvällen ! Du är ingen dålig mamma för att det inte görs på morgonen, men du kan bli en dålig mamma när du rusar runt på morronen och skall fixa tusen grejer bl a matboxen! Jag kan tycka det är tillräckligt stressande att komma ihåg att ta med mig matlåda och då är det färdigt i frysen!

2010-03-23 @ 09:15:31
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Mimmi-

Självklart kan mina fixa den på kvällen men jag klarar inte riktigt skurna grönsaker etc som legat över natten.. Vill ha det så fräscht som möjligt :) Klem!

Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad fina ni är! Jag kan tänka mig att det krävs lite fantasi för att fixa matlåda. Boxarna var supersöta, det måste vara roligt att äta ur en sådan. jag kanske skulle köpa mig en själv ;)



Ha en fin dag!

2010-03-23 @ 09:55:12
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Milla

Du har alltid så vackra tunikor, du klär dig verkligen kanon! :)

2010-03-23 @ 10:43:23
URL: http://har ingen
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men vilka roliga magnetdockor. Måste jag genast spana efter till min tjej, hon skulle älska dem. Kram Lotta

Förresten, gillar verkligen O.M tunikan du har på dig, så söt färg!

2010-03-23 @ 13:23:15
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Dinara

Snygga boots! Ha en fin dag

2010-03-23 @ 15:58:06
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Takk for kjempekoselig blogg! Du er bra!

I min sønns barnehage så betaler vi 300 kroner i måneden, og da står barnehagen for mat 4 dager i uken, frokost, lunsj og mellis. Den 5. dagen er det turdag og da har barna med matpakke, og når det bare er en dag i uken, så er det jo kjempekoselig å lage matpakke. Kanskje man kan foreslå noe sånt i J. sin barnehage? Eller det er kanskje forsøkt allerede?... Ha en fortsatt fin dag hvertfall!

2010-03-23 @ 17:23:17
Postat av: Louise

Min dotter har sådana magnet docker fast vintage och en annan med strandliv både hon och jag älskar dom!!!!

2010-03-23 @ 18:04:57
Postat av: Tezzan

hur kommer det sig att dom inte matbespisning i norge? blir det inte konstigt mellan barnen om den ena har något som den andra tycker är godare än sin?(dom kanske är så vana så det inte spelar roll)vet du varför så berätta gärna =) är lite nyfiken på vad man ger barn istället för välling i norge oxå? för om jag inte minns fel så fanns inte det där? Kram Tezzan

2010-03-24 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91