Godmorgon söndag!


Birger Jarlsgatan runt kl.13 lördag.  Vi är på väg till lunch på
BistroJarl i följande dagens: Johanna har mössa från Jacadi, päls H&M, klänning/kjole Christina Rohde (från AlmaLukke), jeans tights H&M, Ugg´s. Jag har på mig: solbriler Gucci, jacka ChillNorway, sjerf från Daisy, jeans + väska Zara, skor Fiorentini + Baker.

Godmorgon alla fina! Det är verkligen härligt att vara i Stockholm. Jag njuter varje sek !  fast jag njöt inte av att Johanna väckte mig strax före kl.07 på morgon ;) Men nu är dagen igång och lek pågår runt omkring mig.

Dagen idag bjuder på ett besök på ett showroom och sen väntar x antal timmar i bilen mot Oslo och idag ska vi komma oss iväg då det är ljust ute för shit vad jobbigt det var att köra i kolsvarta mörkret i fredags... det vill vi helst undvika...







Gårdagens myyys-lunch med våra kära vänner. Johanna & Vincent är bara sååå söta tillsammans.

Det är dags för frukost här nu så jag önskar dig en STRÅLANDE söndag! Njut din dag !

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken härliga vårbilder! Ni ser ut att ha det alldeles underbart. Förresten, passa nu på å se om du hittar vinet, när ni ändå är i Sverige menar jag. Fast det kanske är stängt idag.

Hoppas ni får en härlig söndag och att ni kör försiktigt. KRAM Lotta

Postat av: emma härnqvist/perfektion

så söta de är tillsammans hand i hand!

2010-03-21 @ 09:11:39
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: chatarina

Hej! Ja, visst är det härligt i Stockholm..jag som bor i Gävle..har ju nära och åker dit titt som tätt. Vad söta dom var tillsammans småttingarna!!

Ha en bra dag..kram

2010-03-21 @ 10:06:26
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: camilla

Å herlighet for en nydelig outfit på Johanna;) Ser ut som dere koser dere ja. Kjør forsiktig hjem søte du:)

2010-03-21 @ 14:36:12
Postat av: Emma

Vad härligt för er med en tripp till Stockholm igen så snart =)Johanna och Vincent ser verkligen sååå söta ut tillsammans och ni verkar ha haft en toppenhelg! Hoppas ni fick en god natts sömn! Kram

2010-03-22 @ 08:27:22
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91