Godmorgon sommartid!


Här ser ni kaninen som flyttade in hos oss igår. Jag älskar dessa
Maileg kaniner mer än Johanna gör, de är SÅ dekorativa.

Godmorgon bloggvänner! Hoppas att du har sovit riktigt gott i natt och att du har kommit ihåg att ställa om klockan till SOMMMARtid?!! Tänk: snart är sommaren här ! en härlig tanke..... :)


Jag möter våren med en ny plånbok från butiken Daisy. Hade lite svårt att välja färg för alla är ju så fina men gick till slut för den jag håller i för den matchar min vårgarderob perfekt :) 

Johanna ropade "mammaaaaa" runt kl.08 och vi har precis gått igenom garderoben i hallen (jag fick inte gjort det igår kväll) så nu ligger det en stor hög med kläder som J växt ur på golvet i hallen. Jag borde verkligen stå på Vestkant-torget en dag i vår och sälja undan kläder från både mig & J. Då kanske jag tjänar ihop pengar till den där Louis Vuitton väskan jag vill ha ;)


Den här glass-nyheten som J valde igår med päron & jordgubbs-smak är den godaste glass jag smakat på länge! så den är ett TIPS! om du ska unna dig en glass idag :)

Det är dags för mig att fixa frukost så jag önskar dig en riktigt mysig söndagsmorgon. Och du, lyssna på den HÄR sköna musiken, den passar perfekt så här på morgonkvisten.

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

Å så søt kanin :) og lommeboken elsker jeg:)Du får lage deg en salgsblogg;) Er jo så mange (bla meg) som digger stilen din så tror ik det blir problemer med å få solgt noe:)Odd Molly kjolen var nydelig. Men er den veldig lang? Jeg er ik så høy så lurer på om den passer. Ha en super søndag.Klem

2010-03-28 @ 11:16:08
Postat av: New England Style

Hallå där fröken Solstråle! Den mailegkaninen har vi tagit in i vår nätbutik också! :-) Fin ny plånbok. Jag har den ljusbeiga bakom. Stor och bra!! Ha en stålande dag!! Kramelikram Alexandra

Postat av: Unni

Jeg ville lagt ut klærne for salg på bloggen din, de blir garantert solgt- og du får LV veske;) Klem

2010-03-28 @ 12:26:00
Postat av: Lollan

Hej A-S! Har du något bra 50-årspresent tips?

Håller på att göra mig gråhårig för att hitta ngt till svärmor som fyller om en månad. Saker har hon. Reser gör hon. Det enda hon inte har är tid och det är svårt att ge bort! Tacksam för ngt orginellt tips!

2010-03-28 @ 13:03:24
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

God eftermiddag fina Gizmo-girls. Håller med ovanstående talare, du borde ha en bloppis-blogg. Garanterar att du skulle få sålt allt du lägger ut.

Mailegkaninerna är verkligen ursöta, gillar dem också massor. Och börsen du köpte är jättesöt.

Hoppas att ni får en härlig söndag. KRAM Lotta

2010-03-28 @ 13:09:03
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Vilken fin plånbok! Jag är verkligen i behov av en ny plånbok men kommer aldrig till skott att köpa en ny, haha :)

Hoppas du har en bra dag!

Kram.

2010-03-28 @ 13:11:23
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tusen TACK för era trevliga kommentarer som lyser upp min söndag ! :)



Camilla-

Kjolen är inte väldigt lång, den stoppar vid knäna på mig (jag är 175). Får se om jag kanske lägger upp några ting till salgs på bloggen :)



Alexandra-

De kaninerna kommer du nog att sälja slut fort! de är ju sååå fina! Kul att du har en lik plånbok, jag var väldigt osäker på färgval... gick fört för samma färg som dig men så bytte jag. Kanske jag byter tillbaka igen? ;)



Unni-

Det kan hända att jag gör det :)



Lollan-

50-års present till en som har allt? Hmm... presentkort på SPA?, en lyxig middag ute på resturang tillsammans med er? (+ eventuell teater), om du har barn så är ett halsband gjort av en teckning (www.silverdrawing.se) eller en namnsmycke med barnbarnens namn på en fin gave. (www.amandaegilson.com). Lycka till ! :)



Lotta-

Tack för din trevliga kommentar! blir kanske bloppis en dag snart :)



Stämningsfullt-

Det är inte lätt att hitta en som är både snygg & praktisk tycker jag men nu ska jag ge denna nya fina en chans :)



KRAMAR till er alla !!! :)

2010-03-28 @ 13:49:29
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej hej

Åh så fin plånbok...=) Kaninen va jättesöt den också...=)

Du kommer säkert få allt sålt...håller med de ovan att du skulle lägga ut det här på bloggen. Du kommer få det sålt, lovar. ;)



Hoppas du har en bra dag fina du!

Kram kram

2010-03-28 @ 13:51:03
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej!

Snöar för fullt uppe i Luleå...Sätter mig i morgon på planet till Phuket 1 v Sunwing Bangtao 1 V Sunwing kamala...Längtar...



Hälsningar Katarina Luleå.

2010-03-28 @ 13:54:58
Postat av: Nina

Hei. Jeg har et spørsmål om Thailand. Jeg har vært i Phuket 2 ganger med familien min, men denne gang er det min lille sønn på 11 og jeg som har planer om å reise alene. Vi har vært på Ving senter ved Bang Taou beach, der var det veldig flott. Men vilurer på om vi skal reise 4 uker i sommer, typ julli, og lurer på hvordan være er i Thailand da og om det er andre steder enn Phuket som du vil anbefale. Vi lurer også på om du evt leier ut din leilighet i dette tidsrommet og i tifelle hvordan skal vi gå fram. Vi trenger virkelig en lang ferie dette året, jeg jobber med akutt barnevern og blir i perioder veldig sliten, samtidig som jeg studerer til master i familieterapi. Dersom det ikke er noe ok med Thailand på sommeren, har du noen andre tips på langtidsferie alene med barn, feks USA, Mexico...ha en strålende søndag videre, du har en flott blogg som jeg følger med på hver dag, mannen mmin begynner også bli litt kjent...hi,hi...fast rutine er hver kveld å gå innom bloggen din. På åforhånd takk for hjelpen. Mvh Nina og Fabian

2010-03-28 @ 14:16:11
Postat av: nina

ops...gikk litt fort dette, ble noen skrivefeil...håper det går bra...Nina;-))

2010-03-28 @ 14:17:55
Postat av: Sagas mamma

Visst är det härligt med alla vårkänslor! vi rensar också här hemma, gud vad de små växer fort!! Och jag tvättar igenom alla mina sjalar, nu ska fräscha vårlukten in!! :-)

2010-03-28 @ 14:37:43
Postat av: Alexander

Blir nästan lite snurrig av att ställa om klockan.

Förra gången blev vi en timme tidigare till en senlunch! :)

Fin liten kanin, ha en underbar söndag!



/A

2010-03-28 @ 14:56:11
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Liizy

Haft en bra söndag?

2010-03-28 @ 15:14:43
URL: http://stur.blogg.se/
Postat av: Marcus

hej fin blogg =) allt bra med dig? :)

2010-03-28 @ 16:00:17
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: kim

söt och vårig portmonä, som en liten karamell! =)



om du önskar sälja av lite av j's kläder så kan jag tänka mig att köpa om du har ngt i sti 92-104?



trevlig söndagskväll!

kram

2010-03-28 @ 17:42:01
Postat av: Anna

Åh plånböckerna är från Beck Söndergaard om jag inte minns fel? Jag har nämligen en i oil green! Ålskinnet är otroligt mjukt och de blir bara finare och finare! :)Jag köpte faktiskt också en ny idag.. Kul att ha någon att byta med. Tack för finaste och mest inspirerande bloggen. KRAM från Skåne

2010-03-28 @ 20:09:11
URL: http://dont.blogg.se/
Postat av: Anni

Så fina plånböckerna var! Finns de att köpa här i Sverige kanske? Eller någon webbutik?

2010-03-30 @ 19:56:13
URL: http://annihoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91