Godmorgon påskvecka!


Dagens tänkvärda kommer från mitt senaste tavelköp. Jag hittade godsaken hos Mathilde i Stockholm för en stund sedan och det är svenska Helena Blomstrand som gör dessa lovely tavlor med fina budskap. Du hittar fler tavlor från henne
HÄR.

Godmorgon alla fina bloggisar! Jag tycker att det känns i luften att det är PÅSK-vecka nu. Livet i byn är lite mer stilla / lungt eftersom många rest till hytter & fjell men vi kör vanlig vardag idag och ska strax ta en walk mot dagis. Sen väntar en dag med plock för mig och det ser jag verkligen fram emot ! :)


Mitt nya världens finaste halsband ska få ett helt eget inlägg senare idag.... :)

Jag önskar dig en super dag ! Off we go mot jobb & dagis !

KrAmAr! ♥



Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

GLAD PÅSK på dig med!

Super gulligt halsband.

Kram Camilla

Postat av: Emelie

Din blogg är så rolig att läsa varje dag! :) Undrar en liten sak.. När jag är klar Sjusköterska här i Sverige så har jag funderingar på att åka till Norge och jobba.. Har du några tips på ort, sjukhus osv? :) Vilken är din favorit stad? Och varför? :) Är det svårt att lära sig o hantera norska? :) Hoppas du kan svara! :)

2010-03-29 @ 12:21:31
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Det där halsbandet vill jag verkligen veta mer om så det ser jag fram emot. KRAM

2010-03-29 @ 13:29:14
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91