Ett regnkläder-tips!


Vindjackan (vattentät och i ett material som andas) och regnstället finns hos Daisy och där finns även ett superfint regnställ i samma kollektion till killar i marineblått med lyseblå stjerner på. (märke: Ticket To Heaven).

I detta regnväder passar jag på att tipsa om de FINA regnkläder som jag shoppade till Johanna häromdagen. Hon blev sååå glad över alla blommorna och idag då hon såg vilket väder det var så sa hon "Åh mamma, då kan jag ha på mig mina regnkläder!" :)

Nu sitter jag med hårrullar och strax blir det korv med bröd till lunch. Enkelt & gott!


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilka söta regnkläder, förstår att Johanna blev överlycklig, hade jag också blivit! Men jag blir lite konfunderad av att där hänger två jackor? En hemma och en på dagis kanske? Ha de. KRAM

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Lotta-

Vindjackan och regnstället fyller olika funktioner så därför blev det båda 2 ! :) Önskar dig en flott dag! Kram! :)

2010-03-27 @ 12:24:35
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Tindra

Passa på att fota hur du rullar håret nu då! Bra tillfälle. =)

2010-03-27 @ 13:20:48
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh, fattade ju inte jag! Och så läste jag kanske inte så supernoga heller... skäms på mig! ;) Men fina är det i vilket fall som helst. KRAM

2010-03-27 @ 13:31:05
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skäms på dig Lotta!!

2010-03-27 @ 16:04:17
Postat av: Marte

Kjempe fine regnklær : )

2010-03-27 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91