Dagens reminders: champagneshopping & tävling!


NB! om du klickar på någon av mina länkningar till Daisy så kommer du idag till en butik på Holmen. Det är fel!  Butiken som gäller är den Daisy som ligger på Vinderen, i centret precis vid sidan om t-banan (Daisys nettsida lanseras snart).

Reminder nr.1: Det är champagne-shopping hos butiken DaisyVinderen ( Slemdalsveien. 72 ) i kväll kl. 19-21. Daisy bjuder på -10% på allt i butiken (Odd Molly, Chill Norway, Rosemunde, Ti-Mo m.fl.) + övriga priserbjudanden, som tex -20% på alla byxor. Jag kommer självklart att vara där och det vore jättekul om vi ses ! :)


Sött som socker från How to Kiss a Frog. Du kan vinna kläderna!

Reminder nr.2: Tävlingen där du kan vinna valfria kläder för 700kr från svenska
HowtoKissaFrog som har en bedårande vår / sommarkollektion.  Klicka HÄR för att tävla.

Nu sticker jag strax ut och fixar ärenden + hämtar prinsessan så vi ses hos Daisy! eller här på bloggen senare i kväll.

Tjingeling så länge ! :)


Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

ja :D

Postat av: Elisabeth

Skulle gjerne ha tatt meg en tur innom Daisy i kveld, men kan dessverre ikke siden jeg er på jobb. Jobber og leser til eksamen for tiden, så det blir nettshopping på meg...;-)



Ha en kjempekoselig kveld!!!

2010-03-17 @ 18:35:23
Postat av: New England Style

Hade gärna gått om jag bott i Oslo! :-) Ha en fin kväll. Den där heldressen i päls från Chanel år mig att tänka på Chewbacca i starwars! :-) Kramelikram Alexandra

2010-03-17 @ 19:08:39
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så underbart det låter med champagne-shopping. Nu önskar jag att jag bodde närmare :) ha en härlig kväll!

2010-03-17 @ 21:17:52
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91