Glittrig regnkappa, trevlig post & otrevliga mage...


GinaTricot kör en satsning mot bloggare och i vecka 14 kan jag gå innom deras butik och välja mig en bikini. Det passar utmärkt för kommande Thailand resa ;)  Från H&M har jag fått en cd med pics på sommarkollektionen (till mitt jobb som stylist) och till sist är det VeckoRevyn som lanserar en blog-awards-turné som kickar igång i Stokholm den 20:e maj (sen går den vidare till: Örebro, Umeå, Malmö, Västerås, Göteborg & Växjö...)

Gud vad det är trevligt att få något annat än räkningar i posten så det får gärna se ut så här i min postbox varje dag :)  Och detta var föresten inte allt som kom, det låg en avi till ett paket också som jag tyvarr inte hann hämta ut idag men då har vi något att se fram emot på tisdag !


Darlingen somnade på väg hem från dagis där de bara hade varit 4 girls idag. Hon invigde sin underbara glittriga regnkappa från Tiny-Doe, regnbyxor från Ticket och nya gummistövlar med Hello Kitty på som hon själv valt.

Nu dags för middagsfix + Förkväll (Svenska TV4) och sen blir detta en soft kväll i soffan för mig för jag är tyvärr inte alls i form :(  Jag mår super illa och utan att gå in på några detaljer så kan jag säga så  mycket som att det är bra om jag har nära till en toalett...

Hoppas du mår bättre än mig och att du får en trevlig kväll ! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Huuu...stackare <3 Krya på dig!

2010-03-31 @ 17:33:45
Postat av: Carina

God bedring klem fra meg:)



C

2010-03-31 @ 17:34:31
Postat av: Stämningsfullt

Å nej stackars dig! Hoppas du kryar på dig fort!

Härlig post du fick i alla fall :)

Kram!

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men usch då, vad tråkigt. Jag håller tummarna att det går över snabbt så att du får vara frisk i påsk.

Idag fick jag hem en febrig tjej från dagis! Konstigt att de inte ringde mig för det märktes jättetydligt att hon inte var frisk (tyst och frös... inte vanligt). Så nu ligger hon nerbäddad i soffan och tittar på barn-tv.

Ta hand om er. KRAM Lotta

2010-03-31 @ 18:42:20
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Madeleine Gbg

Hej! Hoppass du kryar på dig! Här kommer en hälsning direkt från Phuket. Kul att ni planerar en resa hit igen. Vi stannar tyvärr bara en natt på Phuket då vi ska vidare ner till Koh Lanta för att möta upp vår familj i morgon. Bor nära Central Festival och det var sig likt ikväll i alla fall kan jag säga! Kram på dig och som sagt, krya på dig!

Kram M

2010-03-31 @ 18:44:23
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Nadja

Sådan post skulle man vilja ha ja!!

2010-03-31 @ 18:56:15
URL: http://carlys.blogg.se/
Postat av: LinnM

Krya på dig!

2010-03-31 @ 19:01:51
Postat av: Anna

Krya på dig!! Kram Anna

2010-03-31 @ 19:17:14
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Mingar

Usch vad trist att må dåligt!! Hoppas att du snart är frisk och kry igen!



2010-03-31 @ 19:52:32
Postat av: Anonym

Bulle i ugnen kanske;)? Hoppas du piggnar till

2010-03-31 @ 20:11:33
Postat av: Kristine

HEI

Så koselig å få slikt i posten til påske. Den regnfrakken/jakka er noe av det nydeligste jeg har sett på lenge. Forelska meg helt i den jeg også. Syns den hadde en fin pris!! Min lille jente syns også den var alldeles nydelig-det gjør vel din J også. En riktig glitter jente!!! God påske helg.Nyt fridagene:D Det skal vi på hyttetur - håper på sol og ski!! Tjo og hei!! kristine

2010-03-31 @ 20:15:46
Postat av: Elisabeth

Kjedelig å være syk. Håper du blir fort frisk igjen, så du kan slappe av og kose deg i påsken! God bedring!

-og tusen takk for en kjempefin blogg!!!!

Du gir så mye inspirasjon, glede og mange fine "dagens ettertanke".

Jeg skulle også ha hentet en pakke på Posten i dag, men rakk det ikke, så jeg gleder meg til å hente mine nye Converse til uka:-)

2010-03-31 @ 20:19:50
Postat av: Josefine

Massa krya på dig vännen!!!



Världens sötaste regntjej som sov i vagnen :)



Halsbandet i inlägget innan var ju bara ljuvligt, förstår att det direkt blivit en favorit.



STOR KRAM & Glad Påsk!

2010-03-31 @ 20:26:17
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Reidun

Hei!

Så kjedelig å være syk...god bedring til deg og håper du blir fort frisk igjen og kan nyte påskedagene .I dette været blir det mye innekos men håper på litt sol da..ha en riktig god påske og takk for god blogg med mye inspirasjon og dagens ord som jeg tar vare på!!

2010-03-31 @ 21:08:54
Postat av: Pethra

Uscha mig, hoppas att det är snabbt övergående och krya på dig söta du!

2010-03-31 @ 21:13:51
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: mini

oooh no! krya på dig! mini

2010-03-31 @ 21:58:02
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Linda

Krya på dig!!! <3

(Johannas regnkappa är riktigt tjusig)

Kram

2010-03-31 @ 22:17:34
Postat av: Helén

Hej snygging, krya på dig!

Var har du förresten köpt dina lite längre linnen med spets? Jättefint när du bär dom under tunikor :)



Kram o Glad Påsk!

2010-03-31 @ 22:27:58
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tusen miljoner TACK för era fina kommentarer och alla krypa-på-mig hälsningar !



YOU MAKE ME HAPPY !!!! :) PÅSK-KRAMAR till er alla!



Helén:

Det underbara linnet kommer från norska Ti-Mo och jag har köpt mitt hos Daisy på Vinderen.

2010-04-01 @ 09:22:46
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: yvonne enersen

Glad påsk och krya på dig, regnkappan är just lovely, en liten fråga hur är den i storlek? funderar på att skicka efter en till lilla Malou som just fyllt 3 år, kram till dig och Johanna

2010-04-01 @ 09:29:29
Postat av: Elin

Glad påsk och krya på dig! Vilka söta Hello Kitty stövlar på bilden btw =) Vart får man tag i såna? Jag är själv ett stort Hello Kitty fan!

2010-04-01 @ 15:07:44
URL: http://www.hellokittyshoppen.se
Postat av: naiana

det var det sötaste jag har sätt! snacka om rosa! regnjackan älskar jag mest! GUD vad fina regn kläder? Vart hitta du dem?!



Tacksam för svar!

2010-08-20 @ 15:23:54
URL: http://mendoca.blogg.se/
Postat av: cheap coach outlet



Hi, the info is very helpful. since ur the pro, does the Gucci outlet sells only seasonal bags? i’m thinking of getting the Classic messenger bag here in singapore but dunno whether i’ll get it cheaper there? awaiting your expert advice!

2011-10-26 @ 14:43:15
URL: http://www.coachoutletonline-usa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91