Dagens Johanna & en påskpresent.


Dagis idag runt kl. 15.40. Johanna har på sig fin topp från
Holly´s, blus från Benetton och hårspänne från Prinsessefin.

Jag fick mig en ordentlig power-walk från city till dagis idag för de stänger redan kl.16 må & tisdag. Det var riktigt skönt att gå i det vårliga vädret trots att det regnade så smått för jag behöver verkligen all "gratismotion" jag kan få efter lite för mycket godsaker sista tiden... ;)


När vi kom hem hade vi fått ett fint påsk-kort av våra kära vänner K, W & S i posten tillsammans med denna underbart söta påsk-godis-hink till Johanna. Tusen TACK !! :)

Sommartiden gör stor skillnad för nu är det super ljust ute och Johanna har lite svårt att förstå att det snart är läggning "mamma, det är ljust, SE!" säger hon och pekar mot fönstret ;)  

Önskar dig en riktigt mysig måndagkväll !



Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken fin påskpresent o så gulligt av dom! Hade samma här me mina grabbar, "vi kan ju inte sova när det är ljust ute" svårt för de små o förstå det här med sommartid.. ;)

2010-03-29 @ 20:52:38
Postat av: Stämningsfullt

Så fint!

Johanna är så söt och börjar bli så stor nu :)

Kram!

Postat av: Rövarmamman ♥ Gravid igen

Sötnos!:)

2010-03-29 @ 21:42:51
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Den där påskhinken var ju bara för söt! Ha en härlig kväll. KRAM Lotta

2010-03-29 @ 22:47:40
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Mickan

Vilken söt påskgåva :) Det var lite smart att inte använda påskägg som kommer i massor sen ändå ;) Jättesöt :) Kram

2010-03-30 @ 08:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91