Dagens & en Gizmo påse.


Utanför hemmet idag runt kl.16.00. Dagens: tunika + jacka Chill Norway, jeans Zara, skor Hunter, väska Accessorize (shoppad i Singapore för flera år sedan...) och runt halsen + i påsen gömmer sig 2 ting som jag ska tipsa er om så småningom... ;)

Efter dagis la sig Johanna på soffan och somnade så hon missade kvällens middag: korvstroganoff med ris, och ligger nu och sover sött i sin säng. När hon somnar så här tidigt (runt kl.18) så brukar natten bli lite snurrig men strunt samma :)

Idag har jag bl.a. varit runt på ett par showrooms och jag blev helt rörd då jag fick se detta på kontoret hos
ChillNorway:


En påse från min älskade butik Gizmo & Co ! :) Jag textade min loggo själv och på sidan om påsen står det "Shopping makes me happy", det är därför det står så på min text på Bloggtoppen också ;) Fast egentligen är det mer en "bag" än en påse för den har dragkedja och är i super kvalitet.

Jag möter så många trevliga människor i mitt jobb och här är 2 av dem:


Ett par vackra Chill-girls.  Den snygga sjalen i silke finns bl.a. hos Daisy.

Hoppas att du också har haft en riktigt härlig dag och att du njuter din kväll!? Själv ser jag fram emot Desperata Husfruar kl.21.40 på norsk TV2.


P.S vad kul att ni är så många som tävlat! Lycka till allihopa! :)

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Härlig blogg!

2010-03-23 @ 20:46:16
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Ser framemot påsinnehållet och längtar efter dina påsktips! Ha en riktigt mysig kväll. KRAM Lotta

Postat av: Elina

Fin blogg! =)

Gå gärna in och kolla på min "hemmapedikyr" recept, helt underbar!



kram

2010-03-23 @ 21:09:06
URL: http://klassensfru.blogg.se/
Postat av: Solveig

Jeg har også er par sånne poser fortsatt;)

2010-03-23 @ 21:18:24
Postat av: Nicky

Mycket snygga jeans du har på dig! :)Blir spännande att se din påskpynt!



Godnatt! Kram/Nicky

2010-03-23 @ 22:09:02
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

snygg dagens, älskar jeansen!

2010-03-23 @ 22:22:40
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Nenne

Hej As. Kan du inte berätta lite om bin butik Gizmo. varför valde du att stänga? Hade du bara sådana påsar i din butik? Skrev du på påsarna för hand? Ha en underbar kväll. Kram

2010-03-23 @ 22:33:17
Postat av: Bongo

En liten varning bara i all välmening: Tänk på vilka böcker du läser för barnet. Allt visar sig vara lögner!

2010-03-23 @ 22:38:42
URL: http://arbetarej.blogspot.com
Postat av: Daban

fin blogg :)

2010-03-23 @ 23:33:12
URL: http://misspreciouss.blogg.se/
Postat av: TC

Måste tacka dig för en härlig blogg du har, har länge läst den men inte den som kommenterar allt för ofta tyvärr.. Men måste berätta att du har gett mig så mkt inspiration.. speciellt dina "dagens tankvärda" gav mig ny kraft att börja måla igen... låna även några av raderna till mina tavlor =) Titta gärna in i min blogg om du vill se.. Men tack iaf =) Får passa på att önska en glad påsk med =)

2010-03-24 @ 00:57:55
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej Anna Stina

Hur lyckas du hålla dina Hunter stövlar så svarta min har blivit grå. Har du nått tips? Tack på förhand!/ Petra

2010-03-24 @ 08:57:13
Postat av: Susanne

Jag har kollet på ChillNorway men jag hittar inget ställe i Sverige som säljer? bara blanka sidor, inga priser heller, det är superfina kläder:) TAck för en jättemysig blogg.

2010-03-24 @ 09:53:08
Postat av: Ingrid

God formiddag.

Jakken som du har på deg fra ChillNorway, er den fra høst- eller vårkolleksjonen? Går det ann å ta ut foret?



Har du tilfeldigvis oversikt over om Daisy kommer til å ta inn Parajumpers dunjakker til høsten, Kanskje litt far out å tenke på dette nå som jeg egentlig bare lengter etter sol og sommer... ;-)



Siden du jobber så tett med Daisy tenkte jeg å tipse om at butikken burde opprette en egen blogg for å vise frem nyheter liknende butikken Carma i Trondheim. Tror det kan bli en riktig slager, i hvert fall ville jeg vært veldig interessert ;-)



Siden jeg vet du liker Hunkydory så godt må jeg tipse om et superbillig hvit 3/4 ermet utringet topp jeg fant på Lindex i Hunkydory style. Veldig fin på! (http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7040922&styleid=7040896&path=3403475;3215210;3232566;3563771;9657)



Ønsker deg en strålende dag.

Hilsen Ingrid

2010-03-24 @ 10:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91