Lindex lanserar Affordable Luxury.


Klänning + smycken från Affordable Luxury som lanseras hos
Lindex 26:e maj.

Idag var jag på ett event hos Polhem PR där Lindex nya luksuskollektion Affordable Luxury presenterades. Ewa Larsson, som tidigare designat för bl.a. Acne, står bak kollektionen och med vackra Emma Wiklund vid sin sida berättade hon att hon har designat kollektionen för "en glad och härlig tjej ska iväg på semester". Alla plagg är i 100% polyester = skrynkelfria !


Designern Ewa Larsson & från Lindex: Emma Wiklund. Det här var 2:a gången jag hade förmånen att få träffa Emma och hon är fantastiskt trevlig! och hon känns som en veninna fast jag knappt känner henne... :)  (P.S jag hade lite otur med kvaliteten på bilderna idag p.g.a ljus etc...).

Kollektionen består, förutom kläder, av vackra smycken och en gladsak är att det dyraste plagget i kollektionen kostar 699nok, sedan går priserna nedför = We Like! :)  Lanseringen äger rum i 12 utvalda Lindex butiker över landet den 26:e maj och precis som tidigare så är detta en limited edition vilket betyder att det är först till kvar som gäller...
















Inget event utan en goodiebag... I påsen gömmer sig detta vackra halsband:


Fint, eller hur? :)

Som ni säkert räknat ut så är det mina favorit-plagg ur kollektionen som jag håller i på bilderna: den vita toppen med volanger och klänningen som man kan matcha med ett nitbälte. Också gillar jag Emma´s outift, toppen & byxorna passar perfekt till en girls-night-out, fast det gör å andra sidan alla plagg i kollektionen...

Skriv in "Affordable Luxury" i kalendern på den 26:e maj så ses vi hos Lindex då! :)

TACK Polhem-PR & Lindex för dagens happening! och Emma: Alltid lika trevligt att träffas! Hoppas resan gick bra och att du får en fabulous påsk!


Kommentarer
Postat av: Sammy

Emma ser så fräsch ut, men det enda jag gillade var vita volangtoppen. Men A-S, i all välmening borde du överväga andra kläder än trasiga jeans när du går på dessa event. Känns det inte lite fel?

2010-03-25 @ 08:06:37
Postat av: Ingrid

Dette ser jo veldig bra ut, spesielt den hvite volang toppen og den sorte stroppekjolen.



Må igjen bare takke for tips om at Zanzibar har begynt å selge Hunkydory klær. Jeg sparte hele 430 kr på å handle tunikaen der i stedet for på Mols i Sandvika der jeg først så den. En uforskammet stor prisdifferanse!



Lykke til i køen hos H&M. Håper du finner det du ønsker deg. Hilsen Ingrid

2010-03-25 @ 08:48:06
Postat av: Camilla Pihl

Takk det samme søte deg! Ha en underbar torsdag!! Vi sees plutselig! Klem Camilla



God Påsk!!

Postat av: finacarina

Jag hatar polyester. Jag ryser i hela kroppen, burrrr!

Carina

2010-03-25 @ 12:34:32
Postat av: Elin

Hvor kommer det skjønne skjerfet ditt fra,Anne Stina?Hvor får man kjøpt det?

2010-03-25 @ 19:15:48
Postat av: Elin

Lurer på den rosa blusen din også?

2010-03-25 @ 19:20:14
Postat av: Jossan

Fattar inte heller hur du kan gå runt i trasiga jeans på såna events när alla andra är så snyggt klädda.

2010-03-25 @ 19:35:05
Postat av: Emma

Sammy och Jossan: Det är inne med trasiga jeans, tom Lindex säljer dem, så vad spelar det för roll? ;)

2010-03-26 @ 20:26:32
Postat av: Johanna

Verkar lovande!

2010-03-31 @ 22:19:08
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: Anna

Vem köper polyester??? Hur kan man göra detta misstag? Polyester går bara bort!

2011-04-26 @ 11:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91