Söndagsmiddag.


I kväll hade jag på mig klänning från Deeday (klänning is the shit på sommaren) och Johanna: topp från Soup Store & kjol/skjørt från Room Seven (hos Zimba).

Phuket, Mom Tri´s Villa Royale, söndag kl.24.00.

Jag avslutar helgen med att bjuda på bilder från vår söndagsmiddag och i kväll blev det en favorit i repris för jag åt samma rätt som igår: spaghetti i krämig sås med prawns. Hur GOTT som helst! (beställ det om du åker hit och äter en gång).  Regnet öste bokstavligt talat ner större delen av middagen och det var helt magiskt att sitta och titta på ovädret och havet från den vackra restaurangen.




Ett tips! jag tar alltid med saker som Johanna kan pyssla med då vi äter på restaurang.

I em knackade det plötsligt på dörren och vi fick lite snacks + dagens The Nation och jag trodde inte mina ögon då jag läste artikeln om en 2-årig indonesisk pojke som kedjeröker 40 cigaretter (!) om dagen?!? också visar de en bild på honom med en cigg i munnen... Allvarligt talat: det är det värsta jag sett! och det är inte många saker som upprör mig så mycket som rökning. Har du sett bilden på barnet? Jag kan inte lägga upp den här för den är så hemsk att jag inte vill se den mer... Usch & fy säger jag bara. HUR kan man ge cigaretter till ett barn?

Önskar dig en mysig kväll! så ses vi igen imorgon och då är det måndag! :)

♥ GoDnAtTkRaMaR! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns en film på det t.o.m :-o TRAGISKT! :(

2010-06-06 @ 20:22:38
Postat av: Jonas

Socker, jag firar 3 månader idag som rök och nikotinfri! (Ja.. denna gången funkar det, fan vad bra)



Grattis på vår Sverigedag. I morgon väntar foto med värsta hunkarna i Hagaparken ;)



Kram!

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Visst är det hemskt! Fruktansvärt. Blir lika chockad varje gång jag ser bilden på pojken. Och pappa som säger att han blir ju arg om han inte får röka! Ja och? Usch!

Hoppas att ni har det bra och njuter de sista dagarna. KRAM

2010-06-07 @ 07:24:44
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Håller helt med, när ja hörde de trodde ja de va ett skämt usch fy otroligt hemskt alltså..

2010-06-07 @ 08:25:45
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: a.l.

ahh yeah såg den bilden också ush !...

2010-06-07 @ 13:22:55
URL: http://avatarlife.blogg.se/
Postat av: Emma Gunnarsson

Hej! Vilken härlig blogg du har, jag har varit i thailand två ggr, det är så underbart så jag är riktigt avis på dig just nu! :) Jag har även sett bilden på pojken som röker cigaretter, så fruktansvärt hemskt! Jag kikade in för att jag ville tipsa dig om min nya sida eftersom jag vet att du gillar uggs skor, jag har själv börjat sälja uggs liknande boots! Hoppas att du vill kika förbi ! :) babyboots.blogg.se



Stor kram från Emma! Njut av thailand!!! :)

2010-06-07 @ 18:09:39
URL: http://babyboots.blogg.se/
Postat av: sara(puellae)

vad fina ni är! :)

2010-06-07 @ 22:44:40
URL: http://puellae.blogg.se/
Postat av: Emelie

2010-06-08 @ 00:32:34
URL: http://bloppis.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91