Rörd mamma & lekstuge-tips.


Varsågoda! Här får ni se en till av de sidor jag stylat i senaste nr. av Kamille Mor & Barn som finns ute i butik nu. Inspiration till er som ska inreda lekstugan i sommar.

Åhhh vad rörd jag blev över att lämna Johanna på dagis... alla barnen kom nämligen springade till hjärtat och kramade + pussade henne och gav henne presenter, det var mängder av teckningar och några pärlbrickor och Johanna såg helt chockad ut för sötisen blev så klart lite överväldigad av att ha 16 barn i en klase runt sig. Själv fällde jag en lyckotår för att det var så sött att se att hon var så välkommen tillbaka :)

Nu ska jag kasta mig in jobbingen med nästa nummer av Kamille Mor & Barn som kommer ut i butik 23:e augusti och jag gleder mig stort!! Det är härligt med semester men det är härligt att jobba också!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej fina Anna-Stina. Och välkommen hem! :)

Funderar på att boka in en resa till thailand i feb... Min undran nu är VAR vi ska bo.. Nai Harn, Kata Noi, Kata, Karon eller Bangtao?? Åker med barn... funkar väl bra att ta sig till phuket town och Central Festival från dessa ställen? Tacksam för svar.

Många kramar Jeanette

2010-06-14 @ 12:30:45
Postat av: Marie

Jeg har aldri kjøpt Kamille Mor og Barn, og en av grunnene er siden du viser her. "Den lille husfrua inviterer mamma..." - herregud, er det 50-tallet vi lever i? Pappa er ikke invitert, og er det virkelig helt umulig å tenke seg at små gutter også kan være interessert i å leke i dokkestue?? Dagens utblåsning fra meg;)



Ellers takk for en hyggelig blogg:)

2010-06-14 @ 12:50:47
Postat av: Miss.Gizmolina

Jeanette-

Tack för din trevliga kommentar! :) Hur gamla är barnen? Om de är mindre så är Sunwing resort Bangtao helt perfekt. Jag älskar den resorten. Avståndet till Central Festival är ca 40 min med taxi. Om du har större barn så är Katathani Resort på Kata Noi Beach super! Härifrån är avståndet till Central Festival ca 20 min. Lycka till med reseplaneringen! Thailand är underbart, jag längtar redan tillbaka... Kram! :)



Marie-

Till info så är det inte jag som skrivit teksten och ja, självklart leker även gutter i lekstugor. Klem! :)

Postat av: vilica

fint.

2010-06-14 @ 13:38:18
URL: http://vilica.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken fin sida! Och tack för att du delar med dig av dem via din blogg, vi stackare som inte kan köpa tidningen ;)

2010-06-14 @ 13:50:59
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Vilica & Lotta-

Tack för komplimangerna! :) Håller med om att det är synd att tidningen inte går att köpa i Sverige.. Kramar! :)

2010-06-14 @ 13:53:26
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt att se att du gjort ett bra arbete med fostran... Annars hade ditt barn inte varit så omtyckt! :)



Din blogg är rolig att följa. Titta gärna in på min när du har tid.



//Lina

2010-06-14 @ 14:08:39
URL: http://bjernheim.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack snälla för svaret. ska spana in båda ställena... Hon är 7 år så får se vad som passar bäst. :) Har tidigare vart i Bangkok och koh samet... kul att testa Phuket oxå. :)

Ha en forts trevlig vecka!

kram

2010-06-14 @ 16:06:56
Postat av: Jennifer

Du ger oss läsare så mycket härlig insperation! Det är med glädje jag följer och läsa din blogg varje dag! Du verkar vara en så fin och rar mamma för alla ;) Kram

2010-06-15 @ 22:11:26
URL: http://mammasfotspar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91