Midsommarafton i sikte.


På fredag firar Sverige Midsommarafton och då passar den här dukningen utmärkt.

Johanna på dagis - check!
Köpt tabletter till min mage på apoteket - check!
Lunchat i solen på balkongen - check!
Påminna mina bloggisar om tävlingen (klicka
HÄR!) - check!


Johanna ska ha på sig sin fina vita klänning från How to Kiss a Frog till helgen. Och ett tips! är att de har rea / salg i sin nettbutik nu så missa inte att shoppa fina barnkläder till glada priser.

Nu ska jag hoppa in i bilen och sticka ut och fixa några ärenden.

Happy sunny day! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei. God bedring med magen. Usj, fælt å være syk og slapp. Særlig når det er SOMMMMMMMEEEER!!!

Var innom Maria Montazamis blogg i dag, og på enkelte bilder er dere to slående like!!!

Kun i ansiktet da...jeg synes du har en finere stil og kropp enn henne. Men samme hår og øyne...



God klem fra Kathrine

2010-06-21 @ 14:40:02
Postat av: Bokhunger

Vilket härligt dukat bord på bilden. Du lyckas alltid hitta sånna underbara bilder! Trevlig kommande helg!

Postat av: Miss.Gizmolina

Kathrine-

Vet du att du är inte den första som ser likheter mellan mig och Maria Montazami. Har fått höra det från flera i det sista... Är nog som sagt pga håret ;) Jag tar det som en stor komplimang eftersom jag gillar henne så : TACK! :) Tyvärr är jag inte alls bra i min mage så nu hoppas jag att tabletterna jag köpte idag ska göra underverk.. Önskar dig en flott kväll! Klem! :)



Bokhunger-

Tack snälla! Det är ett nöje att få visa fram vackra bilder som jag hittar. Kram ! :)

2010-06-21 @ 18:22:42
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken fin dukning! Men glöm inte de obligatoriska regndropparna... ;) Hoppas att du blir bättre i magen snart. KRAM Lotta

2010-06-21 @ 18:31:22
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91