Happy St.Hans aften!


Johannas frina klänning kommer från
Polarn O Pyret, min från Odd Molly.

Då jag och Johanna skulle ner till butiken en snabbis och handla glass så mötte vi en dagis-kompis till hjärtat och plöstligt satt vi med dem på en bänk i en solig park och myste och åt grillad kyckling. Åh vad det är härligt att kunna vara spontan ibland! :)



Johanna hade spring i benen i parken och sen blev det en liten cykeltur på gården...

Här i Norge firas det St.Hans aften idag så jag önskar alla min norska bloggisar en riktigt FESTLIG kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vilken söt klänning Johanna har, den har jag inte sett i butiken här i stan. Ha en underbar kväll. KRAM

Postat av: Sanna

Vilka härliga sommar bilder !=)

2010-06-23 @ 22:08:24
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/
Postat av: Slæsh

Kjempe herlige kjole J hadde,skoene er også flotte og glittrite..Elsker Prinsessefin hårklemmene..:)

Jeg skal til Fjallbacka og Gøteborg i sommer,

så hvis du har tips om butikker til jente på 2år så kom med det:)

Vi var der i fjor også, å da var vi innom minishop butikken,den ligger i selve Gøteborg gatene.

Vi skulle ha utstyr til Bugabooen vår,å der vil jeg igjen i år.. Masse fine kjente merker der..:)

Men hvilke butikker,merker til barn har de i Gøteborg,vet du det..?

Vi drar i slutten av Juli,skal kjøre fra vstlandet bort dit...:) Håper jeg er god i astmaen så vi får til å reise. Går fortsatt sykemeldt...:(

Kjenner du til Fjallbacka? Det er en så idyllisk plass.. Vi falt helt for den plassen så vi vil tilbake dit:) Ha en fin kveld/natt:)

2010-06-23 @ 22:54:23
Postat av: Anonym

Å cykelhjälmen? Glömde ni den hemma?

2010-06-24 @ 06:54:30
Postat av: J O A N N A

Gud så söta och fina bilder! :)

2010-06-24 @ 09:25:17
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91