Happy new week!


...en dag händer det...

Godmorgon alla fina!

Idag kastar vi oss in i vardagen igen efter (nästan) 7 fantastiska semesterveckor. Vi kör slow-start på morgon p.g.a. att Johanna slet med att somna igår. "Mamma, det är ljust ute!" sa hon 100 gånger och trodde inte alls att det var kväll... i Thailand blir det nämligen kolsvart ute kl.19...


Kata Beach 9 juni. Johannas f i n a strandklänning från
Chill Norway är ett TIPS! inför sommarsemestern.

Själv har jag varit vaken nästan hela natten och är inte helt i form men jag håller tummarna för att jag blir bättre utöver dagen. Nu ska jag göra oss klara för en walk till dagis och J längtar SÅ efter att få dela ut de små presenter vi köpt till alla barnen. 


Strandklänningen har så fina detaljer... Åhhh vad jag saknar solen & värmen då jag tittar på dessa pics för Oslo bjuder på ett kyligt & grått väder idag.

Önskar dig en riktigt FIN start på den här nya veckan!!

♥KrAmAr & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: Pethra C

Otroligt att det redan har gått 7 veckor, känns som om ni bara var där nere 3-4 veckor. Jag önskar er en härlig sommar på nordisk mark och att du kryar på dig under dagens lopp, inte alls skoj att inte känna sig på topp.



Have a lovely day!



Kram Pethra

2010-06-14 @ 09:49:10
Postat av: fia

Bra inledning där på inlägget och va spännande att dela ut presenter till alla barnen .

Sist men inte minst en mycket söt klänning på en söt liten tjej .

kram .

Postat av: Cajsa

Hejsan!

Hoppas att du får en bra start på veckan! :D Själv ska jag stå och rensa alla mina lådor i källaren och SER FRAM EMOT DET! Helt sjukt men jag gör det..^^

Allt bra med dig idag då? :) Haft en bra helg? :)



xx Cajsa

http://www.cajsa1.webblogg.se

2010-06-14 @ 10:03:44
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Pethra-

Ja, visst har tiden gått fort!? Tusen tack för fina ord och krya-på, jag piggnar förhoppningsvis under dagen. Önskar dig en toppen dag!



fia-

Stort tack! Jag ska visa en bild på de små presenterna sen.



KRAMAR!! :)

2010-06-14 @ 12:12:53
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Söt sommarklänning! Nu saknar vi bara lite värme också... ;) Halmstad bjuder på ca 12 grader och Alicia började idag på sin simskola, som naturligtvis är utomhus, brr. KRam

2010-06-14 @ 13:52:12
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91