Godmorgon fredag!


Dagens tänkvärda. Vissa ting borde vi bara släppa taget om...

Phuket fredag kl.11.00. Mulet & +30.

Idag har vi - för första gången på 6 veckor - en riktigt mulen dag här i Chalong men jag måste erkänna att det känns helt OK efter alla solveckor. Och vädret passar egentligen perfekt idag då jag behöver jobba lite, Johanna har nya dvd´s att titta på och jag behöver fixa mina naglar (något som tar tiiid här nere, typ minst 2 tim till skillnad mot hemma då det tar exakt 1). Naglarna har blivit så långa att jag har problem att få  ut mina linser på kvällarna ;) Alltså h u r gör ni som har super långa naglar? Ge mig gärna tips & knep !


Nu vräker regnet ner så kanske jag kryper upp i sängen och lyxar till dagen med ett glas bubbel? Det är ju trots allt fredag ;)

Hoppas att du har vaknat på ditt allra bästa humör idag och att du har kul weekend planer!?


L.Y.C.K.A !! Det knackade nyss på dörren och vår snälla granne/nabo Björn ankom med denna leverans. Thank god! att vi fick mer välling, nu slipper vi välling-kris :)  Och jag älskar magasiner, ska mysa med ELLE senare idag.

Jag & Johanna ska föresten iväg på en fabulous mini-semester några dagar, åker imorgon... Men mer om det senare! Nu ska mejlen checkas, lite jobb och vi girls fixas och sedan: off we go to nagelfix + ärenden.

Have a HAPPY day !!!

P.S Klicka
HÄR om du vill komma i festlig weekend-stämning! Wiiieee!

♥ KrAmAr & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

skönt att välling krisen inte kom ;) hoppas nu solen kommer fram till er, här skiner solen och lovar nästan 25 gradera=)

Postat av: Lotta

Vad lyxigt med tidning- och vällingleverans, snälla grannar ni har :) KRAM

2010-06-04 @ 08:17:35
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91